|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۱۶۰۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
از ین رو در مصادیق فراوانی مشاهده شده که والدین یا شخص دیگری از طرف مشمول، به جای درج شبا بانکی شخص سهامدار مشمول، شبا بانکی متعلق به خود را در سامانه وارد کرده اند که منجر به تایید نشدن شبای بانکی در سامانه شده است.
 شماره شبای بانکی مشمولان سهام عدالتی که از سوی بانکها به تائید نرسیده باشد، به شماره‌های تلفن همراه معرفی شده از سوی مشمولان ارسال می‌شود.

 به نقل از سازمان خصوصی‌سازی؛ شماره شبای بانکی مشمولان سهام عدالتی که از سوی بانکها به تائید نرسیده باشد، به شماره‌های تلفن همراه معرفی شده از سوی مشمولان ارسال می‌شود.

بر اساس این گزارش؛ بیشتر شماره‌های شبا بانکی تایید نشده مربوط به مشمولینی است که به جای ثبت شماره شبای حساب خود در سامانه سهام عدالت، شماره شبا شخص دیگری را وارد کرده اند.

از ین رو در مصادیق فراوانی مشاهده شده که والدین یا شخص دیگری از طرف مشمول، به جای درج شبا بانکی شخص سهامدار مشمول، شبا بانکی متعلق به خود را در سامانه وارد کرده اند که منجر به تایید نشدن شبای بانکی در سامانه شده است.

همچنین بنا بر اعلام سازمان خصوصی‌سازی از دیگر دلایل تائید نشدن شماره شبای بانکی، مسدود یا راکد بودن حساب بانکی مشمولان بوده است.

بر این اساس، مشمولانی که پیامک تایید نشدن شبای بانکی را دریافت کرده اند باید یک شماره شبا بانکی معتبر به نام خودشان را در سامانه ثبت کنند.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین