|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۱
کد خبر: ۱۶۰۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
انقلاب اسلامی ایران به دنبال تصمیم ملت برای گرفتن سرنوشت کشور به دست خود و این‌که در مدار سیاسی دیگر کشورها نباشد شکل گرفت از این رو صیانت از آن بسیار ضروری است.
 رئیس سازمان انرژی اتمی کشور گفت: در کنار تحریم‌های اقتصادی بخشی از بهم ریختگی اقتصادی ناشی از اقدامات خود ما است.

علی‌اکبر صالحی در نشست شورای اداری استان قزوین که صبح روز سه‌شنبه با حضور مسوولان در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، با اشاره به لزوم حضور پررنگ مردم در انتخابات اظهار کرد: اگر ملتی به سرنوشت خود اهمیت ندهد و آن را در دست نگیرد تاریخ قضاوت بی‌رحمانه‌ای برای آن ملت خواهد داشت.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به دنبال تصمیم ملت برای گرفتن سرنوشت کشور به دست خود و این‌که در مدار سیاسی دیگر کشورها نباشد شکل گرفت از این رو صیانت از آن بسیار ضروری است.

رئیس سازمان انرژی اتمی کشور با بیان این‌که وحدت کلمه در کنار توانمندی برای مدیریت کشور بسیاری ضروری است، خاطرنشان کرد: در استان‌های مختلف کشور از جمله استان قزوین در عرضه‌های مختلف موفقیت‌های بسیاری داشته‌ایم که از آن جمله می‌توان به حضور 136 هزار دانشجو در 65 مرکز آموزشی و دانشگاهی استان قزوین اشاره کرد که موجب ارتقاء جایگاه بین‌المللی این استان در عرصه علمی شده است.

وی با تأکید بر این‌که استان قزوین در حال بازیابی خود است، تصریح کرد: با وجود جنگ تحملی و تحریم‌های فلج‌کننده که تاکنون سابقه‌ای در جهان نداشته است ملت ایران کمر خم نکرد و توانست راه خویش را به بهترین نحو ادامه دهد.

صالحی تصریح کرد: در کنار تحریم‌های اقتصادی بخشی از بهم ریختگی اقتصادی ناشی از اقدامات خود ما است چراکه مدیریت اقتصادی باید بهتر از این انجام شود.

وی ادامه داد: تمامی دولت‌ها با سلایق مختلف سیاسی سعی در خدمت داشته است و شالوده‌ حکومتی خود را در کنار اعتقاد به ولایت‌فقیه در آن حوزه به کار گرفته است.

رئیس سازمان انرژی اتمی کشور مطرح کرد: کشور ایران در حال حاضر مصون از هر گزندی است چراکه بالاترین گزندهاِ را در طول عمر 38 ساله خود پشت سر گذاشته است.

صالحی در پایان تأکید کرد: آینده این کشور بسیار روشن و تابناک است و روزبه‌روز نیز بر آن افزوده می‎شود.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین