|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۱۶۰۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
به ایشان گفتم که ما قبلا به این موارد پاسخ داده‌ایم و ما حتی با دشمنان مان نیز باید انصاف را رعایت کنیم. به ایشان گفتم شما مواردی را به مقامات کشوری نسبت می‌دهید که عدم اثبات آن حد شرعی دارد و همین افراد در حج میزبان زائران ما هستند و تهدید کردن‌های این چنینی زیبنده منابر و کشور ما نیست.
 نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: اگر کوچکترین مشکلی در حج وجود داشته باشد اولین کسی که این موضوع را به مردم اعلام می کند بنده خواهم بود؛ به عنوان نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نمی‌توانیم مسائل را از مردم مخفی نگه داریم.

به نقل از سازمان حج و زیارت، حجت الاسلام علی قاضی عسکر با اشاره به انتشار کلیپ سخنرانی یکی از خطبا در فضای مجازی با موضوع هشدار به زائران حج امسال تصریح کرد: اگر کوچکترین مشکلی در حج وجود داشته باشد اولین کسی که این موضوع را به مردم اعلام می‌کند بنده خواهم بود؛ به عنوان نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نمی‌توانیم مسائل را از مردم مخفی نگه داریم.

وی در این باره افزود: متاسفانه مواردی که در 3 -2 روز گذشته در فضای مجازی به‌ صورت گسترده منتشر شده اشکالات ریشه‌ای و اساسی دارد. یعنی اصل و پایه مطلب بر اساس یک سری مطالب دروغ و غلط است. بنده با آن فرد به صورت تلفنی مذاکره کردم و متاسفانه متوجه شدم که ایشان به هیچ وجه اطلاعات دقیقی در این باره ندارد و به همان مواردی که از طریق فضای مجازی به ایشان منتقل شده اکتفا کرده‌اند.

سرپرست حجاج ایرانی بیان کرد: به ایشان گفتم که ما قبلا به این موارد پاسخ داده‌ایم و ما حتی با دشمنان مان نیز باید انصاف را رعایت کنیم. به ایشان گفتم شما مواردی را به مقامات کشوری نسبت می‌دهید که عدم اثبات آن حد شرعی دارد و همین افراد در حج میزبان زائران ما هستند و تهدید کردن‌های این چنینی زیبنده منابر و کشور ما نیست.

حجت الاسلام قاضی عسکر یادآور شد: بنده از سال 59 در حج بوده‌ام و با اطمینان می‌گویم که هرگز در این سال‌ها چنین هتک حرمتی نسبت به بانوان زائر ایرانی صورت نگرفته است و این گونه حرف‌ها اهانت به ملت ایران و بانوان با فضیلت ایرانی است. قطعا این‌گونه موارد باید پیگیری شود، ایشان نیز به ما قول داد که اشتباهش را جبران کند و اگر این اشتباه جبران نشود، ناچاریم که از طریق مراجع قانونی اقدام کنیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین