|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۰۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: افتخار ما این است آن یک درصد اعتباری که شما خرج کرده اید اکنون در استان ما به 2.5 درصد ارتقاء یافت و امسال اعتبار استان به رقم افسانه ای 1100 میلیارد تومان می رسد، این مسئله ناشی از برکت و تدبیر این ملت است.
 نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت:ما گروهی از جامعه هستیم که با شعار "زنده باد  مخالف من" زندگی کرده ایم و به مخالفان خود احترام می گذاریم.

غلامرضا تاجگردون در جمع هواداران حجت الاسلام حسن روحانی در یاسوج، افزود: ما ملتی ۱۰۰ در صدی هستیم و می خواهیم در انتخابات با مشارکت حداکثری حضور پیدا کنیم؛ برخی می گویند اگر مشارکت بالا رود ما شکست می خوریم اما ما میگوییم پیروز خواهیم شد چون مردم با ما هستند.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شعار "استقلال آزادی جمهوری اسلامی" شعار همه ماست تصریح کرد : انتخاب امروز انتخاب تدبیر و عقلانیت است.

وی ادامه داد: اگر آنها شعار می دهند که ما می توانیم ما می گوییم که ما توانستیم و این مسئله کاملا شفاف و روشن است.

تاجگردون تاکید کرد: امروز انتخاب ما انتخاب حاکمیت واقعی مردم است نه اینکه اقلیت رانت خوار مفسد را به نام مردم علم کنیم.

وی گفت: انتخاب دولت تدبیر انتخاب حذف پرده ها و شفافیت است. ما می خواهیم مسیرمان را انتخاب کنیم و مسیری را که بهبود زندگی و آینده روشن را برای فرزندان خود رقم بزنیم انتخاب کنیم.
تاجگردون افزود: امروز مفتخریم که انتخاب ما توانست جریان اصلاح طلبی و اصولگرای معتدل را گردهم بنشاند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خطاب به دانشجویان گفت: ای کسانی که در سال 76 افتخار انتخاب سید عزیز سید محمد خاتمی را نداشتید آنها که در آن زمان بودند می دانند در آن زمان چه کسانی در مقابل هم ایستادند.

تاجگردون بیان کرد: امروز بزرگان اصولگرایی معتدل و ریشه ای به همراه اصلاح طلبان دلسوز آنانی که همراه با امام زجر انقلاب را کشیدند در یک صف هستند.

وی گفت: بترسید از نو کیسه هایی که به نام اصولگرایی و دین دارند این مملکت را چپاول می کنند.
تاجگردون عنوان کرد: به قول آقای جهانگیری می روند و با برجام عکس می گیرند، تا دیروز تمام تلاش خود را می کردند که علیه برجام در مجلس رای دهند. عملکرد این گروه را در مجلس نهم دیده ایم، هم اکنون آنها کجا هستند و در ستاد چه کسی فعالیت می کنند.

وی خطاب به یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری که گفته برجام چک سفید است که پاس نمی شود، اظهار کرد: شما مسیر بانک را بلد نیستی می خواهی بروی چک برجام را پاس کنی؟

تاجگردون تصریح کرد: برجام عزت ایران بود که یک طرف میز ایران و آن سوی دیگر 8 قدرت جهانی حضور داشتند.

وی تصریح کرد: ذلت آنست که ۷۰۰میلیارد دلار سرمایه های ملت را به باد هوا داد و موجب شده ما شاهد سیل عظیم بیکاران باشیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در حمایت از دولت تدبیر و امید، تصریح کرد: روحانی یک انتخاب توسط مردم بود و با حضور و انتخاب مردم سایه جنگ را از سر این ملت دور کرد.
تاجگردون بیان کرد: دولت روحانی در طول دوران 4 سال خدمتش حداقل دو برابر آنچه در گذشته بود برای دفاع و امنیت ایران اسلامی خرج کرد.

وی با اشاره به برخی تندروی ها، اظهارکرد: چرا برخی فکر می کنند هر آنچه در کشور وجود دارد از جمله سپاه، دفاع، انقلاب، عزت و غیرت تنها متعلق به آنها و مال یک گروه است.

تاجگردون بیان کرد: عیب آقای روحانی اینست که از برنامه و اهداف خودش گفت در حالی که رقبای ایشان بدون برنامه وارد شدند.

وی خطاب به برخی داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، عنوان کرد: عزیزی که نیامده رفت می خواست سایت کارانه و یارانه راه بیاندازد کجا رفت؟

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: افتخار ما این است آن یک درصد اعتباری که شما خرج کرده اید اکنون در استان ما به 2.5 درصد ارتقاء یافت و امسال اعتبار استان به رقم افسانه ای 1100 میلیارد تومان می رسد، این مسئله ناشی از برکت و تدبیر این ملت است.

وی تصریح کرد: بی تدبیری اینست که 10 درصد منابع آبی کشور را داشته باشید ولی سد تنگ سرخ را برای شهر دیگری بسازند و تپه طبیعی در مرکز شهر یاسوج را تخریب کنند.

تاجگردون تصریح کرد: مردم گول شعار محرومیت زدایی و فقرزدایی را نخورید، اعلام می کنم هیچ کسی عاقلانه تر از این دولت به فکر رفع محرومان و فقرا نیست بطوریکه مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی سه برابر شده است و این افزایش از محل پول‌هایی که شما دادید و ما رفتم و گرفتیم بوده است.

وی بیان کرد: ما سال ها برای ایجاد اشتغال برنامه ریزی کردیم، اما برخی ها می گویند 5 میلیون شغل ایجاد می کنند و یارانه 250 هزار تومانی پرداخت می کنند که این مساله کذب محض است و به مردم دروغ می گویند.

تاجگردون تصریح کرد: ما که سیب زمینی، نبات و پارچه سبز نداریم، حق ملت سیب زمینی نبود بلکه ایجاد اشتغال است.

وی عنوان کرد: برای ایجاد اشتغال در کشور حداقل باید 100 میلیارد دلار تنها در زمینه نفت و گاز سرمایه گذاری کنیم.

تاجگردون بیان کرد: تو حلوا در دهان بابک زنجانی قرار می دهی و یک نبات به ما می دهی بعد به خانه 85 متری معاون اول پیله می کنید.

وی تصریح کرد: 29 اردیبهشت ماه با حضور حداکثری به پای صندوق ها رای خواهیم رفت و برای آینده خود تصمیم می گیریم.

تاجگردون افزود: اینکه برخی ها فکر می کنند یکبار دیگر سکان کشور را به دست می گیرند و می آیند که سرمایه کشور را چپاول کنند در اشتباه به سر می برند.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برخی ها هشت سال خرابکاری در کشور کردند و ما پاک کردیم و ما نمی خواهیم سکانی را که مردم تقدیم ما کرده اند به عقب برگردانیم و نسل آینده به ما اف و لعنت کنند. ما ایران، اسلام و انقلابمان را دوست داریم و نیاز داریم که کشورمان پاک باشد.

تاجگردون تصریح کرد: اگر مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه داشته باشیم و رای دهیم هیچ چیزی زورش به مردم ایران نمی رسد و همه چیز از صندوق رای بیرون می آید.

وی با بیان این مطلب که مردم بخصوص روستائیان گول شعارهای دروغ را نخورند، اضافه کرد: ما به لطف خداوند متعال و نه به زور و تزویر شما کرامت به جامعه دادیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین