|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۱
کد خبر: ۱۵۹۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹
از این رو تنها کرسی بهداشت محیط به زنان و تنها کرسی شهر هوشمند به جوانان رسید و از سه کرسی اجتماعی، دو کرسی به زنان و از دو کرسی بودجه و مالی نیز یک کرسی به جوانان رسید.
 عضو هیات‌ رئیسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان علت معرفی چهره‌های ناشناخته در لیست شورای شهر تهران را رعایت سهمیه زنان و جوانان اعلام کرد.

 حسین مرعشی در نشست خبری شورای‌عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان درباره انتقادات از لیست اصلاح‌طلبان برای انتخابات شورای شهر تهران مبنی‌ بر ناشناخته‌ بودن بعضی از اعضای لیست گفت: یکی از دلایلی که وقتی لیست منتشر می‌شود و می‌گویند ما این افراد را نمی‌شناسیم، رعایت سهمیه بود، چرا که بنا داشتیم اول زنان و در ثانی جوانان را وارد عرصه مدیریت شهری کنیم. در نتیجه در معماری و شهرسازی از سه کرسی یک کرسی سهم زنان و یک کرسی سهم جوانان شد.

وی ادامه داد: از این رو تنها کرسی بهداشت محیط به زنان و تنها کرسی شهر هوشمند به جوانان رسید و از سه کرسی اجتماعی، دو کرسی به زنان و از دو کرسی بودجه و مالی نیز یک کرسی به جوانان رسید.

این عضو هیات‌رئیسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: در کرسی خدمات پیشرفته و شهر هوشمند که سهم جوانان بود، آقایان نادمی و فراهانی به شورای عالی معرفی شدند. در کرسی‌های امور اجتماعی و زنان نیز خانم‌ها آروین، نادره رضایی به شورا معرفی شدند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین