|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۱۵۹۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ارتقای توان دفاعی ما همواره ادامه داشته و به فضل الهی توان بازدارندگی امروز ما به هیچ‌وجه قابل قیاس با گذشته نیست.
 فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ارتقای توان دفاعی ما همواره ادامه داشته و به فضل الهی توان بازدارندگی امروز ما به هیچ‌وجه قابل قیاس با گذشته نیست.

پنجمین همایش ملی شناورهای تندرو توسط انجمن علمی پژوهشی دریایی، دانشگاه صنعتی مالک اشتر و سازمان صنایع دریایی و با حضور جمعی از فرماندهان، مسئولین، پژوهشگران و مدیران شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان در دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار شد.

دریادار پاسدار علی فدوی در این همایش، ماهیت دعوای ایران و آمریکا را حق و باطلی توصیف و تصریح کرد: تا زمانی که جبهه حق بر آرمان‌ها و اهداف خود پافشاری کرده و باطل بر روال غلط خود باشد، این تقابل پایان نمی‌پذیرد.

وی با بیان اینکه تا وقتی حق و باطل وجود دارند، تهدید برای جبهه حق نیز وجود دارد، گفت: به همین دلیل در طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب روند ارتقای توان دفاعی ما همواره ادامه داشته و به فضل الهی توان بازدارندگی امروز ما به هیچ‌وجه قابل قیاس با گذشته نیست.

فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: ایجاد قدرت بازدارندگی ما به گونه‌ای بوده است که آمریکایی‌ها از مدتی پیش اعلام کردند که به دنبال ایجاد توانی هستند که در برابر ایران بازدارنده باشد.

سردار فدوی افزود: اذعان به توان بازدارنده ایران کلامی نیست که از زبان یک انسان عادی جاری شود، بلکه وزیردفاع وقت آمریکا این سخن را بیان کرده است.

وی تأکید کرد: در موضوع شناورهای تندرو، ما در سال‌های 65 و 66 کار خود را با سرعت 20نات آغاز کردیم، اما در طی این سال‌ها با همت و کار جهادی صورت گرفته به سرعت‌های بسیار بالاتر رسیده‌ایم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه از شناور بالگردبر شهید ناظری به عنوان شناوری بومی با قابلیت‌های عملیاتی و ویژگی‌های کاربردی و قابلیت دریانوردی بالا یاد کرد و گفت: این شناور در سازمان جهاد خودکفایی طراحی و با استفاده از ظرفیت و پتانسیل نیروهای جوان خلاق و صاحب ایده‌های نو ساخته شده است.

دریادار فدوی خاطرنشان کرد: ما در یک مسابقه پرسرعت با دشمن قرار داریم که توقف‌پذیر نیست و برای تحقق اهدافمان باید راه‌های میان بر را پیدا کرده و طی کنیم که بحمدالله در بسیاری از روندها این مسیر را دنبال کرده و جلو افتاده‌ایم.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین