|
|
امروز: پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۱۵۹۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰
فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: ما به هیچ جریان سیاسی ، فرد و یا گروهی وابسته نیستیم و تنها وابستگی ما به فرماندهی معظم کل قوا ، رهبر و مرجع‌مان است.
 فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: ما به هیچ جریان سیاسی ، فرد و یا گروهی وابسته نیستیم و تنها وابستگی ما به فرماندهی معظم کل قوا ، رهبر و مرجع‌مان است.

سردار حسین اشتری در بیستمین گردهمایی سراسری معاونان اجتماعی استان ها و پلیس های تخصصی ناجا با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: مسئولیت امنیت انتخابات برعهده ناجا است که باید خیلی خوب آن را مستندسازی کرده تا بتوانیم زحمات و تلاش های همکاران خود را در این امر نشان دهیم. کلیه کارکنان ناجا و خانواده های آنها در انتخابات حضوری گسترده و پرشور خواهند داشت. ما به هیچ جریان سیاسی، فرد و گروهی وابسته نیستیم و تنها وابستگی ما به فرمانده معظم کل قوا، رهبر و مرجع‌مان است.

فرمانده ناجا به موضوع معیشت کارکنان اشاره کرد و گفت: کارکنان ناجا از پاک‌ترین، شریف‌ترین، مجاهدترین و پرکارترین نیروهایی هستند که بایستی به معیشت آنها توجه شود که در حکم انتصاب فرماندهی اینجانب به این امر اشاره شده است؛ هیئت رئیسه ناجا به جد به دنبال ارتقاء معیشت کارکنان است و معاونت اجتماعی بایستی انتقال دهنده مطالب در بحث معیشت به کارکنان باشد.وی با بیان اینکه در سال گذشته گام‌های خوبی در انجام تعهدات خود نظیر عطر گل یاس، کد 62 و ... برداشته‌ایم، تصریح کرد: تیم اقتصادی قوی با مسئولیت معاون هماهنگ کننده ناجا این امر را پیگیری می کند و در تلاش هستیم تعهدات خود را تا پایان امسال انجام دهیم. بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، فرمانده ناجا به 4مرحله تأمین حقوق کارکنان اشاره کرد و گفت: در بحث ارتقاء معیشت برنامه هایی را در دستور کار داریم.سردار اشتری با اشاره به هفته نیروی انتظامی، گفت: بایستی امسال برنامه هایمان مطلوب تر و با کیفیت بیشتر از سال گذشته باشد و این را ثابت کرده ایم که ناجا با برنامه ریزی و تمرکز توانسته مأموریت های خود را در هر حوزه ای به خوبی انجام بدهد و موفقیت چشمگیری داشته باشد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین