|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۴
کد خبر: ۱۵۹۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
با برگزاری فستیوال‌های فوتبال پایه از رده سنی زیر 8 سال تا 14 سال، تمام سعی ما بر این است تا بهترین و نخبه‌ترین افراد را در پایان هر فستیوال شناسایی و پشتوانه‌های خوبی را برای تیم ملی بزرگسالان در آینده تامین کنیم.
مدیر آموزش و پژوهش آکادمی ملی فوتبال اعلام کرد: کلیه مدارس فوتبال که فاقد مجوز فعالیت فدراسیون فوتبال باشند، از سوی کمیته اخلاق فدراسیون پلمب خواهند شد.

مصطفی زارعی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: تمام  1100 مدرسه فوتبالی که در کشور فعالیت می‌کنند، تحت نظارت فدراسیون فوتبال قرار دارند و اطلاعات آنها در سامانه فوتبال فدراسیون به ثبت رسیده است. امسال به منظور قانونمند کردن تمام مدارس فوتبال، با مدارسی که بدون داشتن مجوز از سوی فدراسیون فوتبال و به صورت غیرقانونی فعالیت می‌کنند،  برخورد خواهیم کرد. همچنین در این زمینه کمیته اخلاق فدراسیون ماموریت دارد با همکاری نیروی انتظامی و مراجع قضایی با پلمب کردن این گونه مدارس مانع فعالیت آنها شود.

وی همچنین با اشاره به این نکته که بهترین مسیر برای ورود به تیم‌های ملی، شرکت در فستیوال‌های مدارس فوتبال است، خاطرنشان کرد: برگزاری فستیوال‌های فوتبال پایه بخشی از برنامه بلند مدت فدراسیون فوتبال و آکادمی ملی فوتبال برای توسعه فوتبال پایه در سراسر کشور است. به همین منظور پنچمین فستیوال ملی فوتبال پایه پسران و سومین فستیوال ملی فوتبال پایه دختران را بعد از برگزاری فستیوالهای شهرستانی، استانی و شناسایی نفرات منتخب در شهریور برگزار خواهیم کرد. در حقیقت بستر حضور بازیکنان تیم ملی در فستیوال‌ها فراهم می‌شود و  فوتبال آموزان با حضور در فستیوال‌ها و پس از ارزیابی استعدادیاب‌های ما، به تیم‌های ملی فوتبال پایه دعوت می‌شوند. به هر صورت بهترین مسیر برای ورود به تیم‌های ملی، شرکت در فستیوال‌های مدارس فوتبال است.

زارعی در پایان گفت: با برگزاری فستیوال‌های فوتبال پایه از رده سنی زیر 8 سال تا 14 سال، تمام سعی ما بر این است تا بهترین و نخبه‌ترین افراد را در پایان هر فستیوال شناسایی و پشتوانه‌های خوبی را برای تیم ملی بزرگسالان در آینده تامین کنیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین