|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۱۵۹۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵
امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی تبریز هنوز بابت اتفاقاتی که در استقلال تهران برایش به وجود امده است دلخور است و ناراحت!
 امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی تبریز هنوز بابت اتفاقاتی که در استقلال تهران برایش به وجود امده است دلخور است و ناراحت!

امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی تبریز سالهای زیادی را به عنوان مربی روی نیمکت استقلال تهران نشسته است.

او در طول حضورش روی نیمکت این تیم فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشت. قلعه نویی هنوز هم آن روز ها را فراموش نکرده است. کافیست کسی او را به گذشته هول دهد. او می رود تا انتهای ممکن. دلخوری هایش را علنی می کند. چیزی شبیه به همین قصه اخیر. نکونام دو سال پیش حنگش با قلعه نویی را علنی کرد و پای سید ایمان موسوی هم وسط کشیده شد. موضوعی که تا هفته ها سوژه داغ مطبوعات بود. کار به دادسرا و شکایت هم کشید اما با دخالت دوستان مشترک نکونام و قلعه نویی ختم به خیر شد.

حالا پس از این همه مدت، ایمان موسوی ویدئویی را از خودش منتشر کرده است که در آن به اتفاقات رخ داده در زمان حضورش در استقلال تهران که امیر قلعه نویی سرمربی وقت استقلال تهران بوده است اشاره می کند. موسوی تمام آن جنگ ها را به قلعه نویی یاداوری می کند و صحبت هایی می کند که نشان می دهد آنچنان هم دوست نداشته وارد جنگ با قلعه نویی شود.

به گزارش هوادار، سرمربی تراکتوری ها در فاصله چند ساعت مانده به فینال جام حذفی آنقدر از آن اتفاقات ناراحت است که با یک جرقه، شروع به گفتن می کند و همه چیز را به روز موعود در پایان جملاتش می سپارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین