|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۶
کد خبر: ۱۵۹۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
نیمه نخست با همین نتیجه دو بر یک به سود اتلتیکو مادرید به پایان رسید و شاگردان سیمئونه در نیمه دوم بازهم برای صعود به دور بعد باید ۳ گل به ثمر می رساندند.
 رئال مادرید با وجود شکست برابر اتلتیکو مادرید برای دومین فصل پیاپی به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرد.

 بازی دوم دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد که در آن دو تیم همشهری رئال مادرید  و اتلتیکو مادرید به مصاف هم رفتند. این دیدار در ورزشگاه ویسنته کالدرون و به میزبانی اتلتیکو مادرید برگزار شد و در نهایت این رئال مادرید بود که با توجه به پیروزی قاطع سه بر صفر در دیدار رفت توانست به مرحله بعد راه پیدا کند. دیدار برگشت در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود اتلتیکو مادرید به پایان رسید تا رئال در مجموع با نتیجه چهار بر دو به مرحله بعد راه پیدا کند.

اتلتیکو مادرید بازی را هجومی آغاز کرد و حملات پر دامنه این تیم در دقیقه ۱۲ به ثمر نشست و سائول نیگز توانست گل نخست بازی را به ثمر رساند تا ورزشگاه غرق در شادی شود. حملات اتلتیکو ادامه داشت و تنها ۳ دقیقه بعد داور ترکیه ای حرکت رافائل واران روی تورس را پنالتی تشخیص داد تا آنتوان گریزمن آن را تبدیل به گل کند و اتلتیکو در آستانه رقم زدن یک معجزه بزرگ قرار گیرد.

اتلتیکو بعد از این دو گلی که به ثمر رساند به همان بازی همیشگی خود یعنی بازی دفاعی و چشم دوختن به ضد حملات روی آورد و دیگر این رئال بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و به دنبال ضد حملات بود.

در دقیقه ۴۲ کریم بنزما خودی نشان داد و با پشت سر گذاشتن سه بازیکن اتلتیکو مادرید تونی کروس را در موقعیت گلزنی قرار داد. ضربه کروس را اوبلاک به زیبایی مهار کرد اما در برگشت ایسکو موفق شود آب سردی بر پیکر اتلتیکو بریزد و دروازه اوبلاک را باز کند تا امید و خوشحالی به اردوی کهکشانیها برگردد.

نیمه نخست با همین نتیجه دو بر یک به سود اتلتیکو مادرید به پایان رسید و شاگردان سیمئونه در نیمه دوم بازهم برای صعود به دور بعد باید ۳ گل به ثمر می رساندند.

با شروع نیمه دوم همچنان که پیش بینی می شد رئال به دنبال اداره بازی بود و اتلتیکو مادرید هم انگیزه لازم برای زدن سه گل را نداشت.

دو تیم در این نیمه چند بار صاحب موقعیت گلزنی شدند. در دقیقه ۶۶ کیلور ناواس با یک فوق واکنش اجازه نداد تا دروازه اش باز شود و سه دقیقه بعد کریستیانو رونالدو در صحنه ای بسیار مشکوک دروازه اوبلاک را باز کرد اما داور این گل را به بهانه آفساید مردود اعلام کرد.

در ادامه چند موقعیت گل دیگر خلق شد اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همین نتیجه دو بر یک به پایان رسید تا رئال در مجموع با نتیجه چهار بر یک به دو به فینال راه پیدا کند و حریف یووه در فینال کاردیف شود.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین