|
|
امروز: دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۲
کد خبر: ۱۵۹۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸
رئیس ستاد انتخاباتی سیدمصطفی آقامیرسلیم گفت: قطعا اقای روحانی آنقدر رای ندارد که در دور اول موفق شود و قطعا انتخابات به دور دوم کشیده می شود.
 رئیس ستاد انتخاباتی سیدمصطفی آقامیرسلیم گفت: قطعا اقای روحانی آنقدر رای ندارد که در دور اول موفق شود و قطعا انتخابات به دور دوم کشیده می شود.
 
محمدعلی امانی اظهارداشت: تصمیم حزب موتلفه اسلامی برای معرفی آقای  میرسلیم به عنوان نامزد خود به صورت اجرایی دنبال می شود و هفته گذشته شاهد استقبال بی نظیر دانشجویان سراسر کشور از این نامزد انتخاباتی بوده ایم و با توجه به اینکه دانشگاه ها از همه نامزدان انتخابات دعوت به حضور در محافل دانشگاهی کرده اند اما تنها کسی که این دعوت را پذیرفته آقای میرسلیم بوده است.

وی به قدرت بیان و تسلط آقای میرسلیم در بحث مبانی و پاسخگویی به سوالات دانشجویان اشاره کرد و گفت: این موضوع مورد اتفاق همه جریان های سیاسی است.

رئیس ستاد انتخاباتی سید مصطفی آقا میرسلیم افزود: هفته آینده هفته سرنوشت سازی است و ستاد تبلیغاتی آقای میرسلیم حضور فعال تری در صحنه خواهد داشت و تقریبا در پنج استان دیگر حضور خواهیم یافت که تاکنون حضور آقای میرسلیم در استان های خوزستان، کرمان و آذربایجان شرقی قطعی شده است و تا آنجا که در توان ما باشد دعوت همه دانشگاهها را برای حضور آقای میرسلیم اجابت خواهیم کرد.

وی افزود: هفته آینده قطعا با جنگ روانی دشمنان علیه اصل انتخابات نیز مواجه خواهیم بود و حتما شاهد برخی بداخلاقی های انتخاباتی و انتشار شایعاتی در خصوص نامزدها و به خصوص انصراف برخی از آنها خواهیم بود که همین جا تاکید می کنیم آقای میرسلیم به عهدی که به عنوان خادم نظام با مردم بسته پایبند است و راهکارهای حل معضلات اقتصادی از جمله مشکل اشتغال و تولید ملی را ارائه می کند.

امانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ائتلاف نکردن سه نامزد اصولگرای این دوره از انتخابات موجب پیروزی جناح رقیب نمی شود؟ افزود: ما معتقدیم که هر سه نامزد اصولگرا باید کار کند و در وقت خود تصمیم مقتضی را خواهیم گرفت تا جریان اصولگرایی با قاطعیت هرچه بیشتر در خدمت مردم باشد اما تحلیل ما براساس نظرسنجی ها این است که رای روحانی به آن میزان نیست که در دوره اول موفق شود لذا همه نامزدها باید فعالیت خود را داشته باشند. 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین