|
|
امروز: جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۱۵۹۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸
وزارت کشورهرگونه دخالت بخشداران یا سایر مقام های محلی برای جهت دهی به آراء روستاییان را تکذیب کرد.
 وزارت کشورهرگونه دخالت بخشداران یا سایر مقام های محلی برای جهت دهی به آراء روستاییان را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، این وزارتخانه در یادداشتی و در پی اظهار برخی مطالب خلاف واقع ازسوی چند چهره فعال درستادهای تبلیغاتی یک یا 2نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با ادعای دخالت برخی از بخشداران برای جهت دهی به آراء روستائیان منتشر شده است، با رد این اظهارات، برضرورت مسوولیت شناسی و پایبندی به بدیهیات اخلاقی از سوی فعالان ستادهای تبلیغاتی و هواداران نامزدها تاکید شده است.

دراین یادداشت رسانه ای، ضمن تکذیب کامل این اظهارات، از مدعیان خواسته شده است مستندات ادعای مطرح شده در این باره را در اسرع وقت به ستاد انتخابات کشور ارائه کنند.

وزارت کشورهمچنین با تاکید برمحفوظ بودن حق پیگیری حقوقی درمورد اظهارکنندگان و منتشرکنندگان این ادعای خلاف واقع، از رسانه های منتشر کننده این اخبار کذب، خواسته است به موازین اخلاقی و اصول قانونی احترام گذاشته و از انتشار مطالب خلاف واقع پرهیز کنند.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی روز جمعه 29 اردیبهشت ماه 1396 در کشور برگزار می شود
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین