|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۷
کد خبر: ۱۵۹۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵
ذوالقدر همچنین گفت: براساس آنچه آقای روحانی در جلسه مطرح کرد در خصوص وعده یارانه‌ها تاکید کرد، وعده دادن یارانه معقول نیست.
 حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی با حضور درجلسه فراکسیون امید و فراکسیون مستقلین ولایی به تشریح دستاوردهای دولت یازدهم پرداخت.

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با ایسنا با تشریح جلسه صبح امروز فراکسیون امید و مستقلین ولایی با حضور روحانی گفت: در این جلسه 170 نفر از نمایندگان حضور داشتند. آقای روحانی  دستارودهای دولت و اقداماتی که تاکنون انجام داده است را تشریح کرد که نمونه آنها رسیدن به خودکفایی گندم و یا افتتاح پالایشگاه بندرعباس در مورد بنزین بود که صادرات را افزایش می دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: روحانی همچنین به ارائه توضیحاتی در خصوص دستاوردهای دولت در زمینه طرح تحول سلامت ، محیط زیست و اقتصاد پرداخت و گفت، بی انصافی است که می‌گویند دولت فقط به فکر برجام بوده است. ما در عین حال در ستاد  اقتصادی جلسات مختلفی داشته و در زمینه های گوناگون از قبیل فروش نفت پیگیری ها و بررسی های خود را انجام داده‌ایم.

ذوالقدر تصریح کرد: آقای روحانی در این جلسه تاکید کرد که کاندیداها نباید تخریب و بی انصافی کنند و نمایندگان مجلس هم باید از مردم بخواهند که پای صندوق‌های رای بیایند. حضور مردم پای صندوقهای رای قدرت کشور را نشان می‌دهد.

وی همچنین اظهار کرد: آقای روحانی درجلسه صبح امروز بیان کرد که صدا وسیما هنوز با همه توان در صحنه نیامده و یادآور شد که مرحوم هاشمی رفسنجانی نیز به وی سپرده بود که در انتخابات حضور داشته باشد و اگر نیاید شرایط بدتر از برتر می‌شود.

ذوالقدر همچنین گفت: براساس آنچه آقای روحانی در جلسه مطرح کرد در خصوص وعده یارانه‌ها تاکید کرد، وعده دادن یارانه معقول نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان گفت: محمدجواد ظریف، محمدباقر نوبخت و آخوندی همراه رئیس‌جمهور حضور داشتند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین