|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۹
کد خبر: ۱۵۸۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸
اگر بازی داخلی داشتیم بحث فرق می‌کرد و ما همیشه به فکر پرچم ایران هستیم. استقلال اما همان زمان اگر به امید خدا صعود کند، در مرحله حذفی آسیا بازی خواهد داشت و بازی ما هم یک بازی ملی محسوب می‌شود.
  علیرضا منصوریان بعد از نتایج خوبی که در لیگ‌برتر با استقلال گرفت، حالا در لیگ قهرمانان آسیا دنبال رسیدن به هدف‌های بزرگ خودش است.

روزنامه خبرورزشی نوشت: شاید خیلی‌ها تصور کنند که استقلال برای رسیدن به سومین قهرمانی در آسیا مأموریتی غیرممکن در پیش دارد ولی منصوریان نشان داده که در مربیگری همیشه آماده مبارزه با شرایط سخت است. او این موضوع را در لیگ فصل گذشته از خودش نشان داد و در حالی که استقلال در پایین جدول قرار داشت در نهایت توانست تیمش را به اوج برساند. با منصوریان در خصوص شرایط استقلال در آستانه بازی با التعاون صحبت کردیم که البته این گفت‌وگو به بحث‌های دیگری هم کشیده شد. حرف‌های سرمربی استقلال را می‌خوانید.

چه مشکلی برای شما ایجاد شد که نتوانستید با تیم به قطر بروید و با تأخیر راهی این کشور شدید؟
موضوع جدی نبود و خوشبختانه یک‌شنبه‌شب به قطر رسیدم.

از بازی مقابل التعاون شروع کنیم، فکر می‌کنید بازی ساده‌ای داشته باشید؟
یر، هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و در فوتبال هیچ تیمی از پیش‌برنده نیست. تمامی اتفاقات در زمین مسابقه رقم می‌خورد و ما یک بازی سخت در پیش داریم. می‌خواهیم یک نمایش پرقدرت داشته باشیم و صعود خودمان را قطعی کنیم.

یعنی صعود شما هنوز قطعی نیست؟
فوتبال حساب و کتاب خاص خودش را دارد و زمانی می‌توانیم بابت صعود اطمینان داشته باشیم که این اتفاق رخ داده باشد. ما باید بازی را جدی بگیریم و امیدوارم نتیجه خوبی در قطر کسب کنیم و به مرحله بعد برویم.

شما در مصاحبه‌های خود تأکید کرده‌اید که استقلال دنبال قهرمانی در آسیاست. آیا واقعاً می‌توانید چنین عنوانی را کسب کنید؟
در فوتبال می‌توان با تلاش و زحمت به هدف‌هایی که داریم دست پیدا کنیم. ما می‌دانیم کار بسیار سخت است چون تیم‌های پرقدرتی در آسیا حضور دارند. ما برای قهرمان شدن در آسیا باید تقویت شویم و برای فصل آینده نیاز به این داریم که در ۳ پست خودمان را تقویت کنیم. البته تمام تمرکز ما فعلاً روی بازی با التعاون و سپس عبور از اولین بازی حذفی خودمان خواهد بود. ما این فرصت را داریم که اگر صعود کردیم برای آینده برنامه‌ریزی کنیم و یک تیم پرقدرت داشته باشیم.

این روزها شایعات مختلفی در خصوص حضور چند بازیکن در استقلال شنیده می‌شود. شاید تعداد آنها بالای ۷ باشد، آیا واقعاً شما قصد دارد تغییرات زیادی در استقلال ایجاد کنید؟
خیر، من تصمیم دارم ۲ یا ۳ بازیکن جدید به استقلال اضافه کنم و این نظر تمامی اعضای فنی تیم است. ما تیم خوبی داریم و دلیلی ندارد که مدام دست به تغییر بزنیم.

آیا این موضوع صحت دارد که شما احتمال دارد رامین رضاییان را جذب کنید؟
من در مورد رضاییان یا هیچ بازیکن دیگری صحبت نمی‌کنم. تمام تمرکز ما روی این است که قرارداد بازیکنان فعلی خودمان را تمدید کنیم و این از همه چیز مهمتر است. من در حال حاضر راجع به هیچ بازیکنی صحبت نمی‌کنم.

وضعیت امید ابراهیمی و کاوه رضایی به کجا رسید؟
به هر حال ما درصدد حفظ این دو بازیکن هستیم. آنها جزو بازیکنان تأثیرگذار تیم هستند و امیدوارم فصل آینده هم کنار ما باشند. همان‌طور که گفتم ما قصد داریم تمامی بازیکنان را حفظ کنیم.

ظاهراً قرار نیست امید نورافکن را هم به تیم جوانان بدهید؟
اگر بازی داخلی داشتیم بحث فرق می‌کرد و ما همیشه به فکر پرچم ایران هستیم. استقلال اما همان زمان اگر به امید خدا صعود کند، در مرحله حذفی آسیا بازی خواهد داشت و بازی ما هم یک بازی ملی محسوب می‌شود.

جپاروف به تیم شما برمی‌گردد؟
بله، او برمی‌گردد و روزبه چشمی را هم در اختیار داریم.

مثل اینکه شما طرفدار سرسخت رئال‌مادرید هستید؟
بله، من طرفدار رئال هستم.

فکر می‌کنید رئال در هر دو جام قهرمان شود؟
رئال شانس بالایی دارد و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

کریس رونالدو از مسی بهتر است؟
خیر، مسی اصلاً با رونالدو قابل قیاس نیست. مسی از سیاره دیگری آمده است. رونالدو حتی نمی‌تواند دو بازیکن را از مقابل خود بردارد ولی شما می‌بینید که مسی به یکباره ۵ بازیکن را از پیش‌رو برمی‌دارد. مسی چیز دیگری است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین