|
|
امروز: دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۱۵۸۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
تذکر حاجی قوامی نماینده اسفراین در مجلس شورای اسلامی به وزیر جهاد کشاورزی درباره پرداخت خسارت کشاورزان اسفراین در حادثه سیل و تگرگ در هفته‌های جاری.
 نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزرای کشور، آموزش و پرورش، تعاون، صنعت، راه، جهاد، نفت، ورزش، جهاد و رئیس جمهوری تذکر کتبی دادند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، اکبر رنجبرزاده در نشست علنی امروز _سه شنبه 19 اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

تذکر جبار کوچکی نژاد و ذبیح نیکفر نمایندگان مردم رشت و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی به وزیر ورزش و جوانان درباره اینکه چرا صندوق حمایت از قهرمانان ورزشی در خدمت‌رسانی تبعیض قائل می‌شود.

تذکر سید جواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی به وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص اینکه چرا به داد کارگران مظلوم کاشانی نمی‌رسند و همچنین تذکر به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص اینکه دلیل صادرات مس از کشور توسط شرکت صنایع مس علیرغم نیاز شرکت‌های داخلی مانند دنیای مس کاشان چیست؟

تذکر عبدالله رضیان نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره وضعیت نابسامان بیمه کارگران معادن زغال سنگ منطقه سوادکوه، شرکت سامان و اشتغال آنان.

تذکر امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی به وزیر راه و شهرسازی درباره لزوم توجه جدی به حذف و اصلاح نقاط حادثه خیز جاده‌ای.

تذکر محمدحسین فرهنگی و مسعود پزشکیان، محمدرضا بادامچی، شهاب الدین بی‌مقدار، محمد وحدتی، احمد علیرضابیگی، محمداسماعیل سعیدی به وزیر ورزش و جوانان در خصوص ضرورت اقدام عاجل جهت تجدیدنظر در محل برگزاری مسابقه فینال جام حذفی.

تذکر سید محمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر و 45 نماینده دیگر مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهوری و وزیر کشور دباره ضرورت اجرای ماده 68 قانون انتخابات ریاست جمهوری و تبصره 2 آن و ضرورت اقدام عاجل برای جلوگیری از اقدامات گسترده خلاف قانون در انتخابات ریاست جمهوری و دخالت سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی در اقدام علیه نامزدهای انتخاباتی.

تذکر امیر خجسته نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی به وزیر جهاد کشاورزی درباره توجه جدی به وضعیت بهداشت جمعیت دامی کشور ومقابله با آنفلوآنزای پرندگان.

تذکر آقایان نادر قاضی‌پور و علیرضا محجوب نمایندگان ارومیه و تهران در مجلس شورای اسلامی به وزیر نفت درباره بازگشت فوری کارگران و جایگاه‌های اختصاصی شهرستان‌ مراغه با توجه به تعداد خریداران به حفظ کارگران در سطح اشتغال آنان برای مدت 5 سال.

تذکر علی وقفچی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی و شهرام کوسه غراوی نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی به وزیر آموزش و پرورش درباره دلیل عدم پرداخت حقوق حق‌التدریسی‌ها پس از گذشت 8 ماه چیست؟

تذکر حاجی قوامی نماینده اسفراین در مجلس شورای اسلامی به وزیر جهاد کشاورزی درباره پرداخت خسارت کشاورزان اسفراین در حادثه سیل و تگرگ در هفته‌های جاری.

تذکر سید علی ادیانی نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی به وزیر دادگستری در خصوص لزوم تسریع در تعدیل مبالغ جرایم نقدی مندرج در ماده 28 قانون مجازات اسلامی و همچنین تذکر به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص لزوم تسریع در تدوین اساسنامه صندوق حمایت از تولیدات صنعتی پس از حدود 5 سال تأخیر.

تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار به وزیر کشور در خصوص ضرورت رسیدگی به رفتار ناشایست و غیرقانونی بخشدار جوکار و فرماندار ملایر با پلیس وظیفه شناس و شجاع راهور.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین