|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۱۵۸۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
شهرداري تهران همانند ساير شهرداري كلانشهرها و برخي شهرهاي ديگریکی از سهامدارن اين بانك مي باشد و فقط 10 درصد سهام اين بانك را دراختیار دارد و با این توضیحات تصور اینکه بانک شهر متعلق به شهرداری تهران می باشد یک باور غلط عنوان کرد .
 شهردار کلان شهر کرج  با تاکید براینکه بانک شهر طی سالیان گذشته زيرنظر بانك مركزي و براساس مقررات عمومي قانون تجارت و مقررات بانكداري فعاليت کرده است،گفت:سرمایه این بانک نیز  متعلق به مردم و شهرداری های‌ شهرهای کشور است.

علی ترکاشوند درهمین رابطه افزود: شهرداري تهران همانند ساير شهرداري كلانشهرها و برخي شهرهاي ديگریکی از  سهامدارن اين بانك مي باشد و  فقط 10 درصد سهام اين بانك را دراختیار دارد و با این توضیحات تصور اینکه بانک شهر متعلق به شهرداری تهران می باشد یک باور غلط عنوان کرد .

وی با اشاره به میزان7 درصدی سها م شهرداری کلانشهر کرج در بانک شهر افزود بانک شهر متعلق به تمام شهرداری های شهرهای کشور است و گفت: طی چند سال گذشته این بانک توانسته بسیاری از نیاز های شهرداری های کشور را رفع  کند و فعالیت این بانک محدود به پایتخت یا شهر خاصی نمی باشد .

ترکاشوند تصریح کرد: همکاری شهرداری کلان شهر کرج با  بانک شهر و استفاده از تسهیلات این بانک نیز نقش به‌سزایی در پیشرفت پروژه های عمرانی و فرهنگی مرکز استان البرز داشته است.

شهردار کلان شهر کرج  با تاکید بر اینکه هم اکنون بانک شهر،اصلی ترین حامی پروژه‌های شهری کلانشهرهاست، خاطرنشان کرد: شهرداری کرج به عنوان یکی از سهامداران عمده بانک شهر، بر ارتقاء تعامل و مشارکت با این بانک در راستای خدمت رسانی بیشتر و بهتر  به شهروندان تاکید دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین