|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۵
رییس سازمان ملی استاندارد ایران :
کد خبر: ۱۵۸۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹
این سازمان همواره از بنزین تولید داخل در پالایشگاهها و جایگاههای عرضه سوخت و بنزین وارداتی نمونه برداری و محموله های غیراستاندارد را مرجوع می کند.
  رییس سازمان ملی استاندارد ایران در نشست خبری امروز گفت : براساس نمونه برداری از بنزین عرضه شده در 10 شهر کشور در سال گذشته، کیفیت بنزین در کشور بهبود یافته و تنها در چند نمونه وجود بنزن و گوگرد مشاهده شده است که نسبت به کل نمونه برداریهای انجام شده ناچیز است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛نیره پیروزبخت در همین خصوص توضیح داد: این سازمان همواره از بنزین تولید داخل در پالایشگاهها و جایگاههای عرضه سوخت و بنزین وارداتی نمونه برداری و محموله های غیراستاندارد را مرجوع می کند.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت : طبق مصوبه دولت که در تاریخ 12 اردیبهشت سال جاری ابلاغ شده ، مسئولیت تطابق تولید، توزیع و عرضه بنزین طبق استاندارد ملی ایران به شماره 4904 بر عهده وزارت نفت است، تعیین اولویت های توزیع به عهده سازمان حفاظت از محیط زیست و مسئولیت حسن اجرای این تصویب نامه به عهده سازمان ملی استاندارد ایران قرار گرفته است.

پیروزبخت با بیان اینکه نتایج ارزیابی های صورت گرفته درخصوص سوخت و سایر موارد اعلام می شود گفت : انتشار برخی اخبار نادرست و غیرواقعی به نقل از رییس سازمان ملی استاندارد ایران، بدبینی جامعه را به دنبال دارد و ایجاد تشویش در اذهان عمومی پسندیده نیست.
وی تاکید کرد:  سازمان ملی استاندارد ایران هیچ گونه اغماضی در وظایف نظارتی نخواهد داشت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین