|
|
امروز: چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۴:۵۶
کد خبر: ۱۵۸۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱
در طول ۳۰ روز گذشته ۴۴ روستا در منطقه «الحضر» واقع در جنوب غرب شهر موصل توسط حشد شعبی آزاد شده است و در طول این مدت ۷۲۵ عنصر داعشی نیز در محور غربی استان نینوا به هلاکت رسیده اند که ۱۳۶ تَن آنها انتحاری و ۸ تَن دیگر نیز از سرکردگان برجسته داعش بوده اند.
 سخنگوی حشد شعبی عراق اعلام کرد که در طول ۳۰ روز گذشته ۴۴ روستا در منطقه «الحضر» واقع در جنوب غرب شهر موصل توسط حشد شعبی آزاد شده است و ۷۲۵ عنصر داعشی در محور غربی نینوا به هلاکت رسیده اند.

به نقل از الفرات نیوز، «احمد الاسدی» سخنگوی حشد شعبی عراق آماری از دستاوردهای این گروه در برابر تروریست های داعش ارائه داد.

وی در همین راستا تصریح کرد: در طول ۳۰ روز گذشته ۴۴ روستا در منطقه «الحضر» واقع در جنوب غرب شهر موصل توسط حشد شعبی آزاد شده است و در طول این مدت ۷۲۵ عنصر داعشی نیز در محور غربی استان نینوا به هلاکت رسیده اند که ۱۳۶ تَن آنها انتحاری و ۸ تَن دیگر نیز از سرکردگان برجسته داعش بوده اند.

الاسدی افزود: در طول این مدت ۲۳۵ بمب کار گذاشته شده خنثی و ۱۲ منزل بمب گذاری شده نیز پاکسازی شد. همچنین ۵ پهپاد داعش سرنگون و ۳۰ کمربند انفجاری کشف و ضبط شد. به علاوه ۵۱ کامیون و تجهیزات بمب گذاری شده منهدم و ۶۱ خودرو بمبگذاری شده نیز منفجر شد. در عین حال دو انبار سلاح و مهمات و برج مراقبت نیز ویران شد.

وی بیان داشت: کنترل ۱۱ تونلی که داعش برای رفت و آمد فرماندهان خود از آن استفاده می کرد را در دست گرفته و بر آن ها در خطوط مقدم مسلط شدیم. همچنین ۱۳ خودرو بمب گذاری شده نیز توسط نیروهای حشد شعبی ضبط و به کار گرفته شد. بر ۴ کارگاه ساخت و تولید بمب نیز مسلط شدیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین