|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۱۵۸۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰
فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از دستگيری قاتل فراری که روز گذشته (13 اردیبهشت) به یک دختر جوان و مادرش شلیک و هردو را به قتل رسانده بود، در کمتر از 30 دقیقه خبر داد.
 فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از دستگيری قاتل فراری که روز (13 اردیبهشت) به یک دختر جوان و مادرش شلیک و هردو را به قتل رسانده بود، در کمتر از 30 دقیقه خبر داد.

سرهنگ بهروز سرتیپ‌نیا اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوريت‌های پليس 110 شهرستان مبنی بر وقوع يک مورد تيراندازی در یکی از خیابانهای شهر و قتل دو نفر، بلافاصله عوامل انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به این‌که مادر 40 ساله و دختر 22 ساله وی در این حادثه به قتل رسیده‌اند، افزود: با تلاش‌های صورت گرفته و کار اطلاعاتی و تحقیقات به عمل آمده از اهالی محل، عامل تيراندازی که یک جوان 27 ساله بود در کمتر از 30 دقیقه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد.

سرتیپ‌نیا خاطرنشان کرد: در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد که قاتل خواستگار مقتول بوده که به علت مخالفت‌های دختر و خانواده او، تصمیم به قتل وی می‌گیرد.

وی افزود: این متهم دارای سابقه ضرب و جرح عمدی با چاقو نیز بوده که پس از دستگیری و اقرار به بزه انتسابی، در اين خصوص پرونده تشکيل و به مقام قضایی ارسال شد.

وی عنوان کرد: انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب با اقتدار تمام با افرادی که اقدام به ايجاد ناامنی و رعب و وحشت در شهرستان کنند، برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین