|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸
کد خبر: ۱۵۸۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸
‌رئیس ستاد روحانی در هرمزگان گفت: مهم‌ترین اصل ستاد روحانی رعایت اخلاق و پرهیز از تخریب رقیب است و این بهترین شیوه و روش به شمار می‌رود که ما اصل را بر عدم تخریب قرار داده‌ایم و از توانایی‌های کاندیدای خود می‌گویم.
  ‌رئیس ستاد روحانی در هرمزگان گفت: مهم‌ترین اصل ستاد روحانی رعایت اخلاق و پرهیز از تخریب رقیب است و این بهترین شیوه و روش به شمار می‌رود که ما اصل را بر عدم تخریب قرار داده‌ایم و از توانایی‌های کاندیدای خود می‌گویم.

‌به گزارش ایسنا، ‌ابراهیم امینی پور صبح امروز در نشست خبری رئیس ستاد حسن روحانی در هرمزگان  با تسلیت حادثه ناگوار فوت کارگران معدن آزادشهر، اظهار کرد: انتخابات ارکان اصلی مردم‌سالاری دینی است و نقش انتخابات در ثبات سیاسی پراهمیت است، به همین جهت تأکید من برحضور حداکثری مردم در انتخابات است و ما به‌نوبه خود در ابتدا حضور حداکثری را می‌طلبیم و در مرحله دوم تلاش می‌کنیم کاندیدای ما منتخب شود.

وی ادامه داد: اخلاق‌مداری محور فعالیت ستاد روحانی است و مسئولان محلی و ملی باید شرایطی فراهم کنند که شورونشاط ایجاد تا فضای رقابتی ایجاد شود.

امینی پور تصریح کرد: مهم‌ترین اصل ستاد روحانی رعایت اخلاق و پرهیز از تخریب رقیب است و این بهترین شیوه و روش به شمار می‌رود که ما اصل را بر عدم تخریب قرار داده‌ایم و از توانایی‌های کاندیدای خود می‌گویم و از دستگاه‌های نظارتی و امنیتی انتظار داریم با کسانی که قوانین انتخابات را رعایت نمی‌کنند، برخورد کنند.

وی افزود: دولت روحانی یکی از موفق‌ترین دولت‌های بعد از انقلاب بوده است و مشکلاتی که از 2 دور گذشته ریاست جمهوری بوده را با عقلانیت و تدبیر از سراشیبی نجات و در مسیر درست قرار داده که امیدواریم در دولت دوازدهم نیز همین مسیر را باپشتکار بیشتر پیش برد.

رئیس ستاد روحانی در هرمزگان اضافه کرد: ظرفیت هرمزگان به جهت اینکه استانی استراتژیک و مهم است و از ظرفیت‌های مهمی در حوزه‌های مختلف برخوردار است باید در نظر گرفته شود و اقداماتی که در دولت یازدهم در هرمزگان انجام‌شده است، اقدامات مفید و مؤثری در حوزه‌های مختلف بوده که دولت بعد نیز توجه ویژه‌ای به این استان خواهد داشت.

وی ابراز کرد: طبق سخنانی که آقای روحانی در جمع مردم بندرعباس بیان کرد، بندرعباس باید به بندری بین‌المللی تبدیل شود که با توجه به اینکه توان این استان بیش از اقدامات انجام‌گرفته است، در همین راستا اقدامات تأثیرگذاری صورت خواهد گرفت.

امینی پور یکی از معضلات بندرعباس را توسعه بی‌رویه شهرها و حاشیه‌نشینی برشمرد و تأکید کرد: ساکنین مناطق حاشیه‌ای از شریف‌ترین مردمان ما هستند و مردم زحمت کشی هستند و اگر کسی مطلب نادرستی به آن‌ها گفته است نگاه مناسبی نبوده است و ضمن اینکه این مناطق در این در 3 الی 4 سال اخیر ایجاد نشده‌اند، شاید مشکلاتی نیز داشته باشند ولی این مردم باید مورد تکریم همه مسئولان و مردم باشند.

وی عنوان کرد: اینکه رقبای ما از چه شعارهایی استفاده کنند خیلی به ما برنمی‌گردد و ما برنامه تبلیغاتی خود را تدوین کرده‌ایم و به‌وقت هر مرحله از آن را شروع می‌کنیم، تبلیغات کاری روانشناسی است و به‌وقت کار خود را شروع می‌کنیم و نگرانی‌‌ در این رابطه نیست.

رئیس ستاد روحانی در هرمزگان افزود: با توجه به شرایط استان هرمزگان سخنرانانی که کاندیدای حضور در این استان هستند تاکنون بالغ‌بر 20 نفر بوده‌اند که از طیف‌ها و جریان‌های مختلف با هماهنگی ستاد مرکزی در تهران انتخاب می‌شوند و صرفاً برای سخنرانی در بندرعباس برنامه‌ریزی نشده‌اند بلکه در دیگر شهرستان‌های هرمزگان نیز برنامه‌های سخنرانی را در حال تدوین هستیم که اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سیاست ستاد مرکزی و استانی روحانی با همه اهمیتی که شوراها برای کشور و استان دارد این است که از هیچ فردی از کاندیدای شورای شهر و روستا حمایت نشود و حتی در تشکیل ستادهای شهرستانی نیز افرادی که به‌عنوان داوطلب در انتخابات شوراها بودند باوجود شایستگی‌هایشان انتخاب نکردیم.

رئیس ستاد روحانی در هرمزگان در خصوص لغو سخنرانی فائزه هاشمی در بندرعباس، افزود: وی را به عنوان سخنران مراسم افتتاحیه ستاد بانوان روحانی به بندرعباس دعوت کردیم، تاییدیه شفاهی سخنرانی اش را از فرمانداری گرفته بودیم اما در روز برگزاری مراسم ابلاغ شد که امکان سخنرانی فائزه هاشمی وجود ندارد.

امینی پور بیان کرد: ستاد استانی ما بعد از رسمی شدن ستاد مرکزی در کشور و شروع تبلیغات با تشکیل کمیته‌های مختلف مشخص شد و 13 ستاد در 13 شهرستان تشکیل دادیم که در کیش و بندر کنگ نیز 2 ستاد دیگر برپا کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: علاوه بر چارتی که در ستاد وجود دارد، شورای سیاست‌گذاری‌ای را با افراد اندیشمند استان تشکیل دادیم که تصمیمات خوبی گرفته‌شده و همراه ما هستند و از نظرات آن‌ها استفاده می‌کنیم.

امینی پور در پایان در خصوص ارتباطش با رئیس ستاد حسن روحانی در سال 92 در استان هرمزگان گفت: مشیری از دوستان من است و به همراه رئوفی حمایت خود را از روحانی اعلام کرده اند، عدم حضور وی در ستاد روحانی به معنای مشکل و یا مخالفت با روحانی نیست بلکه در پشت صحنه حضور دارند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین