|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۳
کد خبر: ۱۵۸۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸
علیرضا منصوریان از اواسط فصل به دنبال جذب امید جهانبخش افتاد. بازیکن جوان صبا، با درخشش در این تیم، توانست نامی برای خود دست و پا کند.
علیرضا منصوریان از اواسط فصل به دنبال جذب امید جهانبخش افتاد. بازیکن جوان صبا، با درخشش در این تیم، توانست نامی برای خود دست و پا کند.

اوج درخشش او مقابل تراکتورسازی بود. در آن مسابقه فوق‌‌العاده حساس، صبا با سه گل حریف تبریزی خود را شکست داد. جهانبخش دو گل زد و یک پنالتی هم در آن بازی گرفت، تا بیش از گذشته دل منصوریان را ببرد. سرمربی استقلال از فصل قبل تشنه یک وینگر چپ تخصصی بود. او خیلی تلاش کرد تا احسان حاج‌صفی را جذب کند ولی موفق نشد. تیر او برای جذب داریوش رضاییان از گسترش هم به سنگ خورد. منصوریان به همین دلیل مجبور شد از بختیار رحمانی در ابتدای فصل در پست وینگر چپ استقلال استفاده کند و در ادامه هم به بازیکنانی مثل برزای، فرشید اسماعیلی و جابر انصاری در این پست بازی دهد.

منصوریان در سراسر این روزها پیش خود فکر می‌کرد که‌ کاش یک وینگر چپ تخصصی داشت. وقتی امید جهانبخش در صبا خوش درخشید، سرمربی استقلال باور کرد مهره مورد نظر خود را پیدا کرده است. به همین دلیل خیلی زود از طریق مدیر برنامه‌های این بازیکن به او پیغام داد که فصل آینده پیراهن استقلال را برایش کنار گذاشته است. منصوریان از مدتی قبل باب مذاکرات را باز کرد و حالا هم امیدوار است جهانبخش را به استقلال ببرد ولی به تازگی یک مشکل تازه به وجود آمده است.

پرسپولیس هم جهانبخش را می‌خواهد! این مسئله تداعی‌کننده وضعیت دو باشگاه در نقل و انتقالات فصل قبل بود. منصوریان و برانکو روی بازیکنانی دست می‌گذاشتند که در لیست یکدیگر بودند. این بار برانکو دست روی بازیکنی گذاشته که منصوریان ابتدا خواهان جذبش بود. منابع خبری فاش کردند سرمربی قرمزها از طریق مدیر برنامه‌های جهانبخش صحبت‌هایی با این بازیکن داشته و از او خواسته فصل آینده به پرسپولیس ملحق شود. البته برانکو در این پست وحید امیری را هم در اختیار دارد و بی‌شک در این صورت، بازی دادن به جهانبخش سخت‌تر می‌شود. بازیکن صبا در بررسی این پیشنهادهاست و تصمیم نهایی خود را در این باره نگرفته است. او در شک و تردید بین سرخابی است و نمی‌داند در نهایت به چه تیمی ملحق خواهد شد.

منبع : شفقنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین