|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۱۵۷۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵
مرتضی پورعلی‌گنجی یکی از جام‌های قطر را با السد کسب کرد تا به ناکامی‌های فصل قبل خود با تیم قطری در راه کسب عنوان قهرمانی پایان دهد.
 مرتضی پورعلی‌گنجی یکی از جام‌های قطر را با السد کسب کرد تا به ناکامی‌های فصل قبل خود با تیم قطری در راه کسب عنوان قهرمانی پایان دهد.

گفت‌وگوی خبرورزشی با مرتضی پورعلی‌گنج را در ادامه می‌خوانید:

بالاخره قهرمان یکی از جام‌های قطر شدید؟!
خدا را شکر که قهرمان شدیم و با قهرمانی در جام حذفی به سریال کم‌شناسی‌ها و نایب‌قهرمانی‌های متوالی‌مان خاتمه دادیم. در لیگ و جام حذفی بازیکنان امسال نمایش خوبی داشتند و بالاخره لطف خدا هم شامل حال‌مان شد تا قهرمان شویم. برای این قهرمانی خیلی زحمت کشیدیم و عزم‌مان را جزم کردیم. قهرمانی واقعاً حس قشنگی است که وصف‌ناشدنی است. امیدوارم در رده‌های بالاتر و تیم‌های بزرگ‌تر هم به قهرمانی برسیم. البته در دیدار فینال‌مان در ده دقیقه آخر دیدار خیلی سختی را سپری کردیم و ثانیه به ثانیه آن 10 دقیقه را به دشواری سپری کردیم اما به هر شکل که بود آن را با مدیریت پشت سر گذاشته و قهرمان شدیم.

چرا در لیگ نتوانستید مانند جام حذفی قهرمانی شوید؟!
در لیگ، خودمان قهرمانی را از دست دادیم. گل نخوردن همیشه ضامن قهرمانی نیست. خط دفاعی ما عالی بود اما خط حمله‌مان آن‌طور که باید و شاید نمایش قابل قبولی نداشت. به هر حال وقتی گل نزنی پیروز نمی‌شوی! از سوی دیگر بعضی از بازی‌های کوچک را از دست دادیم تا قهرمان لیگ نشویم.

برای کسب کاپ قهرمانی دیگری هم در فوتبال قطر امیدوارید؟
امیدوارم بعد از قهرمانی در جام حذفی کاپ امیر قطر را هم به کلکسیون افتخارات این فصل‌مان اضافه کنیم.

در رابطه با دیدارتان با الخریطیات چه صحبتی داری؟
بازی با الخریطیات بازی سختی برای ما محسوب می‌شود اما ما همه سعی‌مان را انجام می‌دهیم این بازی را هم ببریم و موفقیت‌های دیگری را برای خودمان رقم بزنیم.

تصمیمی برای آینده‌ات نگرفتی؟
بعد از پایان فصل قطر حتماً به یک نتیجه کلی می‌رسم. درصددم با مشورت کلی از خانواده و یکی از دوستانم بهترین انتخاب را داشته باشم.

گفته بودی مدالت را به هانی تقدیم می‌کنی؟
سال قبل خیلی از قهرمانی‌ها را راحت از دست دادیم. باور این موضوع خیلی برایم سخت بود به همین دلیل قبل از بازی فینال از امام رضا (ع) کمک خواستم تا کمک کند قهرمان شویم. همان جا پیش خودم عهد کردم در صورت قهرمانی مدالم را به هانی بدهم. حالا هم درصددم در اولین فرصت مدال ناقابلم را به هانی هدیه بدهم و دوست دارم به این وسیله شادی او را ببینم.

کی‌روش هم به شکل جالبی به تو تبریک گفت.
از تمام کسانی که بعد از قهرمانی به من لطف کردند و قهرمانی‌مان را تبریک گفتند واقعاً ممنونم اما در این بین از آقای کی‌روش تشکر ویژه‌ای دارم. سرمربی تیم ملی یک جنتلمن به تمام معناست و در پاسخ ایشان می‌توانم بگویم دم آقای کی‌روش گرم!

تیم محبوبت در ال‌کلاسیکو باخت، باخت رئال را در زمین خودش باور داشتی؟
رئال خیلی خوب شروع کرد و به گل هم رسید، بعد از خوردن گل دوم هم با وجود یک بازیکن کمتر، کار بزرگی کرد و با زدن گل مساوی به بازی برگشت اما اخراج راموس که اصلاً درست نبود در دقایق پایانی زمینه شکست رئال را فراهم ساخت. باخت رئال در آن شرایط اصلاً باورکردنی نبود، شاید باور نکنید وقتی رئال گل سوم را خورد و در پایان شکست را پذیرا شد با دست زدم توی سرم! من فکر می‌کنم باخت تیم رئال باورنکردنی بود و مسی هم با آن گل ثانیه‌های پایانی‌اش بهترین شب زندگی‌اش را سپری کرد و موفق شد تیمش را یک‌تنه به پیروزی برساند.

نظر ژاوی درباره برد بارسلونا چه بود؟
فردای بازی ژاوی را دیدم که خیلی خوشحال بود و می‌گفت بارسا یک پیروزی باورنکردنی به دست آورد و مسی هم فوق‌العاده ظاهر شد. من و چند رئالی دیگر هم که نمی‌توانستیم چیزی به او بگوییم. (باخنده)
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین