|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴
»
کد خبر: ۱۵۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۶
عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش می‌کنیم تا فردا سه‌شنبه بودجه از کمیسیون تلفیق به صحن مجلس شورای اسلامی ارائه شود.
سید هادی حسینی به جلسات کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی و مسیر ارائه بودجه به این کمیسیون اشاره کرد و گفت: بودجه پس از ارائه توسط رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی به کمیسیون‌ها وارد و بررسی کارشناسی انجام می‌شود.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون بودجه، تخصصی‌ترین کمیسیون بررسی بودجه است، افزود: از هر کمیسیون 2 نفر به کمیسیون تلفیق وارد می‌شوند و در این کمیسیون اجزای مختلف بودجه مورد بررسی قرار می‌گیرند.

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی به بررسی بند بند لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق اشاره و خاطرنشان کرد: در ابتدا بودجه درآمدی و سپس بودجه هزینه‌ای بررسی شد و بخش‌های الحاقی، ماده واحده، تبصره‌ها و پیوستی نیز مورد بررسی کارشناسی اعضای کمیسیون تلفیق قرار گرفت.

حسینی، انگیزه بیشتر دولت برای دفاع از بودجه و ارائه به موقع بودجه به مجلس و دوری از شتابزدگی در بررسی آن را از مزیت‌های بودجه امسال ذکر کرد و گفت: تسلط کافی نوبخت معاون رئیس جمهور و کارشناسان بودجه دولت کمک مناسبی در بررسی‌ها کرد.

وی به برخی از ویژگی‌های بودجه امسال اشاره و خاطرنشان کرد: توجه به مناطق محروم و بهداشت و درمان و تامین اجتماعی از شاخص‌های بررسی بودجه امسال بوده است.

نماینده سوادکوه و قائمشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها از موضوعات مورد بررسی در آخرین روزهای فعالیت کمیسیون تلفیق است، افزود: تلاش می‌کنیم تا فردا سه‌شنبه بودجه از کمیسیون تلفیق به صحن مجلس شورای اسلامی ارائه شود.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین