رییس سازمان ملی استاندارد ایران تاکید کرد؛
کد خبر: ۱۵۷۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶
در چند ماه گذشته برای تکمیل و تصحیح پیش نویس این قانون وقت زیادی صرف و جلسات متعددی در مرکز پژوهش های مجلس، شورای نگهبان و کمیسیون های تخصصی برگزار و به نکات ظریفی توجه شد.
رئیس سازمان ملی استاندارد،صبح امروز در جمع معاونان و مدیران سازمان با اشاره به گام های بلند این سازمان در حوزه دغدغه مقام معظم رهبری و شعار «تولید، اشتغال و اقتصاد مقاومتی» اظهار کرد: وقتی سازمان ملی استاندارد ایران گام های مؤثری در ارتقای کیفیت و تولید کالاها و خدمات بردارد قطعاً به افزایش تولید و اشتغال کمک خواهد کرد.

نیره پیروزبخت اضافه کرد: سازمان ملی استاندارد ایران در بخش های مختلف برنامه های مدونی در حوزه تولید و اشتغال و اقتصاد مقاومتی دارد که گزارش آن باید به صورت مدون و ماهانه تدوین و منتشر شود.

پیروزبخت گفت: قانون جدید سازمان ملی استاندارد ایران بیش از چند بار رفت و برگشت بین مجلس و شورای نگهبان در آستانۀ تصویب قرار گرفته است.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران با بر شمردن برخی از ویژگی های این قانون گفت: در چند ماه گذشته برای تکمیل و تصحیح پیش نویس این قانون وقت زیادی صرف و جلسات متعددی در مرکز پژوهش های مجلس، شورای نگهبان و کمیسیون های تخصصی برگزار و به نکات ظریفی توجه شد.

وی افزود: قانون مذکور موارد فراوانی را در بر می گیرد و مسیر بسیاری از فرآیندهای سازمان را تسهیل و تسریع خواهد کرد.

پیروزبخت با برشمردن برخی از نکات قانون جدید گفت: در قانون جدید، سازمان ملی استاندارد ایران تنها مرجع صدور گواهی حلال در ایران خواهد بود.

وی اظهار کرد: در این قانون جایگاه رییس سازمان ملی استاندارد ایران در دولت ارتقا یافته است.
در این جلسه تعدادی از معاونان و مدیران برخی از فعالیت های حوزه تخصصی خود را در حوزۀ اقتصادی برشمردند و دربارۀ نحوۀ رفع موانع موجود بحث و تبادل نظر کردند.
 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین