|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۴
کد خبر: ۱۵۷۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲
اگر اینطور است ما تا الان باید بیشتر از 5 میلیون شغل از طریق پتروشیمی ایجاد کرده باشیم/ ‏رئیس جمهور سابق مثل برخی از دوستان هر دوسال می آمد و می گفت دو سال بعد بیکاری را ریشه کن می کنم.
اسحاق جهانگیری در نخستین مناظره ی انتخابات ریاست جمهوری از قالیباف انتقاد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛ گزیده سخنان جهانگیری در زیر می آید:

فکر میکنم در زمینه مسئله ی اجتماعی، با برخوردهای گاز انبری مشکل حل نمی شود، با کتک زدن دست فروشان و تشکیل گروه ضربت مشکل حل نمی شود/با برخورد‌های گازانبری و کتک زدن دست فروشان مشکلات حل نمی‌شود/ماموران شهرداری تهران به صورت مادر دستفروش سیلی زدند، وقتی فیلم را دیدم انقدر احساس بدی بود که انگار به من زدند/ تعجبم از اقای قالیباف است. حتما سابقه من از شما در حوزه اجرایی بیشتر است. چرا انقدر شما براشفته اید/ بعدها میگویم که من چقدر ارزشی هستم و بقیه چقدر ارزشی هستند

تشکیل گروه ضربت شهرداری برای دست‌فروش درست نیست / شما جناح اصلاح طلب را از همه چیز محرومش کردید / میخواهم به مردم بگویم چه کردند با جرایان ریشه دار اصلاحات/ جالب است برخی با ژست جدید امده اند به صحنه، با سرمایه های انسانی چه کرد این دولت نهم و دهم/ لازم شد میگویم که من چقدر ارزشی هستم و دیگرانی که ادعای ارزشی بودن دارند چه کارها کرده اند/این دوجریان با اقای #هاشمی و اقای #ناطق چه کردند/همه را خانه نشین کردند/ رئیس جمهور سابق مثل برخی دوستان، یادمان نرفته که می گفت دو سال دیگر بیکاری را ریشه کن می کند و هر دو سال این جمله را تکرار می کرد/ شما اصلاحطلبان را از تمام حقوق شان محروم کردید. باید بگم بعضی ها چه کرده اند

کنایه جهانگیری به راه حل ادعایی برخی از کاندیداها برای ایجاد 5  تا 6 میلیون شغل از طریق پتروشیمی: اگر اینطور است ما تا الان باید بیشتر از 5 میلیون شغل از طریق پتروشیمی ایجاد کرده باشیم/ ‏رئیس جمهور سابق مثل برخی از دوستان هر دوسال می آمد و می گفت دو سال بعد بیکاری را ریشه کن می کنم.

در دولت یازدهم با وجود اینکه با مشکلات متعددی روبرو بودیم اما مسائل زیست محیطی مورد توجه قرار گرفت

 احیای دریاچه ارومیه از اولین اقدامات ما بود.

 تولید بنزین بی کیفیت به طور کامل قطع شد و در کل کشور بنزین با استاندارد یورو 4 فروخته می شود.

 آقای قالیباف 12 سال است شهردار تهران است، بگوید چرا بعد از این مدت نتوانسته است زباله های مقابل خانه مردم را تفکیک کند، ایشان فقط شهردار سازه است و مجوز برج سازی می دهد.

 با پول ساخت بزرگراه صدر می توانستیم بسیاری از مشکلات شهر را حل کنیم.

 شما مسئول شهر تهران هستید اما جوری صحبت می کنید که انگار مسئول کل عالم هستید.

 ما که در بهترین دانشگاه های کشور درس خوانده ایم را به مدریت 60 سال قبل متهم می کنید و خودتان را مجهز به مدیریت روز می دانید؟

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین