|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۱
کد خبر: ۱۵۷۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
ملت شریف ایران هیچ‌گاه فداکاری‌های فرزندان غیور خود را فراموش نمی‌کنند و دعای خیر ایشان همیشه بدرقه راه شما عزیزان خواهد.
وزیر بهداشت در پاسخ به نامه سردار سلیمانی که در آن از تلاش های کارکنان خدوم وزارت بهداشت در تامین دارو و تجهیزات پزشکی برای رزمندگان مجروح جبهه مقاومت تشکر کرده بود، نوشت: خدمت به کسانی که برای امنیت و سلامت مردم جانفشانی می کنند، افتخاری بزرگ است.

 سید حسن هاشمی در این نامه تاکید کرده است: باید قدردان آن انسان‌های شریف بود و دست یکایک‌شان را بوسید که بی‌نام و بی‌نشان، در کسوت رزمندگانی جان برکف به خدمت همنوعان خویش همت گماشته‌اند. آنها که نعمت‌های ناشناخته «امنیت» و «سلامت» را به هموطنان‌مان ارزانی داشته و می‌دارند و در این معرکه تا پای جان ایستاده‌اند.

وزیر بهداشت در این نامه با آرزوی توفیق برای سردار سلیمانی و همرزمانش افزوده است: ملت شریف ایران هیچ‌گاه فداکاری‌های فرزندان غیور خود را فراموش نمی‌کنند و دعای خیر ایشان همیشه بدرقه راه شما عزیزان خواهد.

متن کامل نامه سردار سلیمانی به وزیر بهداشت به شرح زیر است:با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد(ص) و احترام، بدین وسیله از تلاش‌ها و زحمات خالصانه جنابعالی و کارکنان خدوم وزارت متبوع در امور آموزش، دارو و تجهیزات و به ویژه درمان رزمندگان مجروح صمیمانه تشکر و قدردانی به عمل می‌آید. بدیهی است سهم شما برادر بزرگوار و عوامل زحمتکش مرتبط در پیروزی‌های جبهه مقاومت اسلامی در اوراق محاسبات الهی ثبت و محفوظ است.

از درگاه ایزه منان، توفیقات روزافزونتان را تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) مسالت دارم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین