|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۲۶
کد خبر: ۱۵۷۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱
سخنان مضحک ایوانکا ترامپ درخصوص حمایت پدرش از حقوق زنان، خشم جمعیت حاضر در سالن کنفرانس زنان، را برانگیخت.
 سخنان مضحک ایوانکا ترامپ درخصوص حمایت پدرش از حقوق زنان، خشم جمعیت حاضر در سالن کنفرانس زنان، را برانگیخت.

به گزارش پُلیتیکو، «ایوانکا ترامپ» دختر رئیس‌جمهور آمریکا در کنفرانس زنان در برلین، پایتخت آلمان، تلاش کرد پدرش را به‌عنوان قهرمان حامی حقوق زنان معرفی کند. جمعیت حاضر در سالن کنفرانس نیز با «هو کردن» ایوانکا به ادعای مضحک وی واکنش نشان دادند.

ایوانکا در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران درخصوص اینکه وی به عنوان نماینده پدرش، مردم آمریکا و یا به‌عنوان یک تاجر در کنفرانس مزبور حاضر شده است، عنوان داشت وی در نقش نماینده مردم آمریکا، هنوز تجربه چندانی ندارد. ایوانکا ترامپ با این وجود، اظهار داشت تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا به‌عنوان دستیار ویژه رئیس‌جمهور، نقشی تأثیرگذار داشته باشد.

زمانی که ایوانکا تلاش کرد پدرش را قهرمان حامی حقوق زنان معرفی کند، با واکنش شدید حاضران در سالن کنفرانس مواجه شد. وی مدعی شد دونالد ترامپ همواره از حامیان بنیان خانواده بوده است و به همین دلیل به پدرش افتخار می‌کند. پس از این سخنان بود که جمعیت حاضر ایوانکا را هو کردند.

ایوانکا همچنین مدعی شد هزاران کارمند خانم که در طول چندین دهه در استخدام شرکت‌های متعلق به ترامپ بوده‌اند، همواره حقوقی برابر با مردان داشته‌اند.

این در حالی است که مواضع زن‌ستیزانه دونالد ترامپ در طول رقابت‌های ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا، همواره انتقاد شدید سیاستمداران، حامیان حقوق زنان و اصحاب رسانه‌ها را به‌دنبال داشت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین