|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۸
کد خبر: ۱۵۷۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور به همراه مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از معاونان و مدیران این منطقه ساعاتی پیش از حرکت کشتی بزرگ اقیانوس پیمای سانی به سمت قشم در سومین سفر خود از این کشتی دیدن کردند.
دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور در سفر به کیش از کشتی اقیانوس پیمای سانی دیدن کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور به همراه مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از معاونان و مدیران این منطقه ساعاتی پیش از حرکت کشتی بزرگ اقیانوس پیمای سانی به سمت قشم در سومین سفر خود از این کشتی دیدن کردند.

دکتر ترکان در بازدید از طبقات و بخش های مختلف این کشتی شامل اتاق ها، عرشه، رستوران، کافی شاپ، کابین هدایت کشتی، سینما، فروشگاه و بخش های فنی کشتی سانی، ضمن اطلاع از برنامه های تفریحی این کشتی در طول سفر، در خصوص افزایش جاذبه های کشتی و تامین رفاه مسافران پیشنهاد اتی به مسئولان کشتی داد.

گفتنی است کشتی اقیانوس پیمای سانی که با هدف توسعه گردشگری دریایی در راستای تحقق سیاستهای ابلاغی رهبر معظم انقلاب در برنامه ششم توسعه، سوم فروردین ماه امسال به جزیره کیش وارد شده است تاکنون سه سفر به مقصد قشم انجام داده و در آینده نزدیک بر اساس برنامه ریزیها مقاصد جدیدی به برنامه سفرهای این کشتی افزوده می شود.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین