|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۱۵۶۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۶
اوایل سال 95 بود که شنیده شد کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی کشورمان، برای فدراسیون فوتبال الجزایر رزومه کاری فرستاده است. این خبر خیلی زود تکذیب شد و مرد پرتغالی هم در سمت خود باقی ماند.
 اوایل سال 95 بود که شنیده شد کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی کشورمان، برای فدراسیون فوتبال الجزایر رزومه کاری فرستاده است. این خبر خیلی زود تکذیب شد و مرد پرتغالی هم در سمت خود باقی ماند.

حالا از زبان یکی از نزدیکان برانکو که تمایلی به افشای نام خود نداشت، شنیدیم؛ «تیم ملی الجزایر خواهان استخدام برانکو ایوانکوویچ شده است!» الجزایر تیم قدرتمندی در شمال آفریقاست که ستاره‌هایی همچون یاسین براهیمی، اسلام سلیمانی، سفیان فغولی و از همه مهم‌تر ریاض محرز را در اختیار دارد؛ ریاض محرز، هافبک تکنیکی لسترسیتی که فصل گذشته عنوان ارزشمندترین بازیکن برتر انگلیس را از آن خود کرد.

الجزایر تیم قدرتمندی است که هواداران فراوانی هم دارد اما نتوانست در جام ملت‌های 2017 آفریقا اول شود و قهرمانی این رقابت‌ها به تیم ملی کامرون رسید.

الجزایر که یکی از مدعیان اصلی جام ملت‌های آفریقا به شمار می‌رفت، در همان مرحله گروهی حذف شد. این تیم با هدایت کریستین گورکف برابر تونس و زیمبابوه تنها یک امتیاز کسب کرد و مقابل سنگال هم به تساوی 2-2 رسید تا از این مسابقات کنار برود.

در حال حاضر تیم ملی الجزایر بدون سرمربی است و گزینه‌های مختلفی هم در این میان مطرح است. اینکه الجزایر با چنین ستاره‌هایی به دنبال استخدام برانکو باشد، در نگاه اول کمی عجیب به نظر می‌رسد اما فدراسیون فوتبال این کشور در گذشته هم به دنبال جذب مربیان درجه یک و پرآوازه نبوده است. از طرفی برانکو هم در این سن و سال بدش نمی‌آید به جای کار روزمره در باشگاه، هدایت تیم ملی یک کشور را بر عهده بگیرد و بیشتر استراحت کند.

به گزارش خبر ورزشی، با توجه به عملکرد کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران و به قول خود برانکو، فدراسیون فوتبال کشورمان هم تمایلی به از دست دادن مرد پرتغالی ندارد. بنابراین در صورتی که پیشنهاد الجزایر جدی باشد، این امکان وجود دارد برانکو در صورت حذف از لیگ قهرمانان آسیا از جمع پرسپولیسی‌ها خداحافظی کند و به آفریقا برود. البته برانکو ایوانکوویچ هنوز یک سال دیگر با پرسپولیس تهران قرارداد دارد که بعید است باشگاه با جدایی‌اش موافقت کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین