|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۱۵۶۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴
این حرکت مهندسی شده نشان دهنده توانمندی سازمان منطقه آزاد کیش در اجرای این پروژه است بدون اینکه خللی در سایر مراحل اجرایی این پروژه ایجاد شود و یا از تمرکز در سایر بخش هایی که به صورت همزمان اجرا می شود؛ بکاهد.
 مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: "مهندسی ارزش" امروز در منطقه آزاد کیش با ساخت بندرگاه این منطقه به نقطه تعالی رسیده است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش به نقل از فرینا، اکبر ترکان مشاور رییس جمهور در بازدید از فازهای توسعه ای بندرگاه جزیره کیش گفت:  "مهندسی ارزش" در این پروژه در راستای کاهش قیمت تمام شده ساخت اسکله از 128 میلیارد تومان به 60 میلیارد تومان به اجرا رسیده است. این مهم تنها با درایت مدیران منطقه آزاد کیش به سر انجام رسیده است و تا پایان دی ماه امسال همزمان با بهره برداری از فاز اول این اسکله، بندرگاه تجاری کیش با ظرفیت 35 هزار تن به یک بندرگاه بین المللی تبدیل خواهد شد.   

او افزود: این حرکت مهندسی شده نشان دهنده توانمندی سازمان منطقه آزاد کیش در اجرای این پروژه است بدون اینکه خللی در سایر مراحل اجرایی این پروژه ایجاد شود و یا از تمرکز در سایر بخش هایی که به صورت همزمان اجرا می شود؛ بکاهد.

ترکان گفت: جزیره کیش امروز به واسطه اجرای پروژه های بزرگ مهندسی و نیز اجرای شیوه های نوین "مهندسی ارزش" به یک الگو در کشور تبدیل شده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین