|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۱۵۶۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
آیت‌الله دری نجف آبادی بر ضرورت تبیین معیارهای انتخاب اصلح تأکید کرد و گفت: طلاب و روحانیون باید با روشنگری و بصیرت‌افزایی، مردم را در انتخاب اصلح یاری کنند.
 نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، در جمع ائمه جمعه کردستان با تاکید بر این که جهان امروز بیش از هر زمانی نیازمند حضور آگاهانه علماست، به مسئله انتخابات در ایران نیز اشاره کرد و آن را نماد مردم سالاری دینی خواند.

حجت‌الاسلام قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی صبح امروز در نشست تخصصی ائمه جمعه استان کردستان، در سالن اجتماعات کتابخانه امام خامنه‌ای سنندج، با اشاره به شرایط کنونی جهان اسلام، گفت: جهان امروز بیش از هر زمانی نیازمند حضور آگاهانه علما و روحانیون است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: علمای شیعه و سنی در مسیر احیای قدس عزیز و حمایت از مستضعفان جهان قدم بر می دارند، اما آل‌سعود و وهابیت تکفیری از بیت‌المال مسلمین برای کشتار مردم بیگناه یمن، مسابقه می‌گذارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به مأموریت‌های علما اشاره کرد و افزود: امر به معروف، تبین معارف و دعوت به خیر و صلاح از جمله وظایف علماست.

وی در ادامه به مسأله انتخابات پیش رو اشاره کرد و آن را بسیار با اهمیت و سرنوشت‌ساز خواند و گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی یکی از مسائل مهم و نماد مردم‌سالاری دینی است.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری با بیان این که عزت، عظمت، سرافراز و اقتدار ایران اسلامی زمانی محقق می‌شود که همه احساس وظیفه کرده و در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند، تصریح کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، نه محکم به دسیسه‌های دشمن و آری خردمندانه به نظام دینی و جمهوری اسلامی است.

آیت‌الله دری نجف آبادی بر ضرورت تبیین معیارهای انتخاب اصلح تأکید کرد و گفت: طلاب و روحانیون باید با روشنگری و بصیرت‌افزایی، مردم را در انتخاب اصلح یاری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: باید رئیس‌جمهوری انتخاب شود که انقلابی، ولایی و به دنبال حل مشکلات مردم باشد و از وحدت، حق‌خواهی، عزت، اقتدار و استقلال نظام دفاع کند، لذا باید برای انتخاب شایسته ترین فرد تلاش شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین