|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۱۵۶۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
درحالی که متهم چنین اظهاراتی داشت اما در تحقیقات صورت گرفته پلیس مشخص شد، سیروس و دو نفر از همدستانش همان موقع دست به سرقت مسلحانه از مطب خانم دکترزده بودند. درحال حاضرتحقیقات تخصصی برای دستگیری سایرتبهکاران مسلح ادامه دارد.
 کمین مرد تبهکاروهمدستانش برای سرقت مسلحانه از مطب خانم دکتر، به گروگانگیری وتیراندازی درخیابان‌های پایتخت انجامید.

شامگاه یکشنبه دوم اردیبهشت، مأموران گشت کلانتری١٢٥ یوسف آباد ناگهان به مرد جوانی که سر کوچه‌ای ایستاده بود مشکوک شدند. با توجه به وضعیت مرد جوان، این احتمال از سوی آنان مطرح شد که مرد جوان در کمین نشسته است. به دلیل حساسیت موضوع، مأموران به سراغ مرد جوان رفتند اما او با دیدن پلیس، پا به فرار گذاشت و با تهدید اسلحه‌ای که دردست داشت آنها را تهدید کرد که در صورت تعقیب تیراندازی خواهد کرد. اما مأموران بدون توجه به تهدیدهای مرد مسلح به تعقیب ادامه دادند. او که پلیس را در چند قدمی خود می‌دید ناگهان زن جوان و کودکش را گروگان گرفت و با نشانه گرفتن اسلحه به سوی گروگان‌ها، مأموران را تهدید کرد که در صورت نزدیک شدن، به سوی گروگان‌ها شلیک خواهد کرد بدین ترتیب مأموران به خاطر نجات گروگان‌ها، فضا را برای فرارگروگانگیرمسلح بازکردند. اونیزبه امید رهایی پا به فرارگذاشت.اما مأموران بلافاصله عملیات تعقیب را ازسرگرفتند که ناگهان تبهکار مسلح به سوی آنها آتش گشود. با وجود این هنگام شلیک دوم، تیر در اسلحه‌اش گیر کرد و او دستگیر شد.

متهم پس ازبازجویی‌های مقدماتی، برای تحقیقات به شعبه اول دادیاری دادسرای ویژه سرقت منتقل شد.او به بازپرس موسوی گفت: به خاطر اعتیاد و سرقت مسلحانه دوباردستگیرشده ام. همسرم به خاطر اعتیاد و سابقه‌ام از من جدا شد و با دختر ١٤ ساله‌ام زندگی می‌کنم. چون کار درست و حسابی نداشتم از شمال به تهران آمدم. پس ازچند روزسرگردانی درحوالی میدان آزادی با یکی از همشهری هایم به نام سیروس برخورد کردم.او زمانی که متوجه بیکاری‌ام شد، یک اسلحه، گاز اشک آور وچند فشنگ به من داد وخواست آنها را به یکی از دوستانش بدهم و در ازای این کار ٢٠ هزار تومان بگیرم. من هم قبول کردم. سر قرار ایستاده بودم اسلحه را تحویل بدهم که پلیس به من مشکوک شد.

درحالی که متهم چنین اظهاراتی داشت اما در تحقیقات صورت گرفته پلیس مشخص شد، سیروس و دو نفر از همدستانش همان موقع دست به سرقت مسلحانه از مطب خانم دکترزده بودند. درحال حاضرتحقیقات تخصصی برای دستگیری سایرتبهکاران مسلح ادامه دارد.

منبع:ایران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین