|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۱۵۶۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
«لیلا خدایی» جوان 29 ساله همدانی نیز به علت سردردهای مکرر دچار خونریزی مغزی شده بود که به مرگ مغزی ایشان منجر شد.
 رئیس تیم هماهنگ‌کننده اهدای عضو استان همدان از اهدای اعضای کودک 17 ماهه طی هفته گذشته در همدان خبر داد و گفت: با اهدای اعضای این کودک، 3 بیمار زندگی دوباره یافتند.

دکتر مجید حمیدی  تصریح کرد: «رها نوروزی‌آراسته» کودک 17 ماهه به علت تشنج دچار مرگ مغزی شده بود که اهدای کبد و دو کلیه‌ ایشان موجب نجات جان 3 بیمار شد.

وی با بیان اینکه طی هفته گذشته سه مورد رضایت‌گیری اهدای عضو در همدان اتفاق افتاده است، عنوان کرد: «وحید قرایی» نوجوان 23 ساله، اهل و ساکن روستای سردار کبودراهنگ نیز به علت سقوط از ارتفاع دچار مرگ مغزی شد که اهدای قلب، کبد و کلیه ایشان موجب نجات جان 4 بیمار شد.

حمیدی ادامه داد: «لیلا خدایی» جوان 29 ساله همدانی نیز به علت سردردهای مکرر دچار خونریزی مغزی شده بود که به مرگ مغزی ایشان منجر شد.

وی با اشاره به اینکه با اهدای قلب، کبد، کلیه و نسوج این فرد، 4 نفر از مرگ حتمی نجات یافتند، خاطرنشان کرد: اهدای نسوج برای نجات افراد معلول از معلولیتشان به کار می‌رود.

رئیس تیم هماهنگ‌کننده اهدای عضو استان همدان در پایان با بیان اینکه در حال حاضر بیمار مرگ مغزی در استان وجود ندارد، یادآور شد: از ابتدای فروردین‌ماه 96 تا کنون 4 مورد رضایت‌گیری اهدای عضو در همدان اتفاق افتاده است.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین