|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۱۵۶۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰
سرمربی استقلال تهران با بیان اینکه از بازی تمام بازیکنان این تیم برابر الاهلی امارات راضی است، گفت: اولویت من تمدید قرارداد با 22 بازیکن تیم به ویژه ستاره هاست.
سرمربی استقلال تهران با بیان اینکه از بازی تمام بازیکنان این تیم برابر الاهلی امارات راضی است، گفت: اولویت من تمدید قرارداد با 22 بازیکن تیم به ویژه ستاره هاست.

به گزارش ایرنا، لعیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از دیدار تیم های استقلال و الاهلی امارات که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، گفت: خوشحالم که امروز شرمنده هواداران نشدیم و از تمام هواداران به نمایندگی از تمام بازیکنان و باشگاه استقلال که زیر باران شدید تیم استقلال را تشویق کردند، سپاسگذاری می کنم.

وی با کسب عنوان نائب قهرمانی آسیا توسط الاهلی اشاره و این تیم را کاملا حرفه ای توصیف کرد و افزود: بخش عظیمی از موفقیت امشب استقلال مربوط به هواداران می شود و از آنها قدردانی می کنم؛ از تمام بازیکنان تیم راضی هستم که در فاصله هر 4 روز یکبار بازی خوب و یکنواختی را از آنها شاهد بوده ایم.

منصوریان ادامه داد: در نیمه نخست می توانستیم با توجه به خطایی که بازیکن حریف روی کاوه رضایی در 18 قدم انجام داد به گل برسیم ولی داور ضربه پنالتی به سود ما اعلام نکرد اما خوشحالیم که شرایط خود را در جدول حفظ کردیم. هرچند هفته آخر

وی تاکید کرد: شرایط صعود برای تیم استقلال مهیاست اما این موضوع هنوز قطعی نیست.

منصوریان ابراز امیدواری کرد تمامی تیم های ایرانی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند از مرحله مقدماتی صعود کنند تا سهمیه 3 +1 برای ایران حفظ شود.

وی همچنین از فدراسیون فوتبال خواست در صورت مصاف با نماینده عربستان در مرحله حذفی، کشور ازبکستان به عنوان کشور میزبان انتخاب شود.

سرمربی استقلال تهران درباره لیست ورودی و خروجی سال آینده استقلال خاطرنشان کرد: اولین اولویت برای من حفظ ستاره های تیم از جمله کاوه رضایی است؛ تمام تلاش خود را می کنم تا 22 بازیکن حاضر در استقلال تمدید شود؛ تیم ما در حال حاضر به هماهنگی و شاکله خوبی رسیده است که برای ادامه این موفقیت ها نیاز به همه آنها داریم.

وی به طراحی سامانه تبلیغاتی استقلال اشاره کرد و افزود: هواداران می توانند از طریق این سامانه از نظر مادی به باشگاه استقلال کمک کنند.

منصوریان به پرداخت 30 درصد از قرارداد بازیکنان پیش از دیدار با الاهلی اشاره کرد و گفت: خوشحالم که با پرداخت این مبلغ، 80 درصد از رقم قرارداد بازیکنان پرداخت شده که در تمام ادوار باشگاه این موضوع کم سابقه بوده است.

وی درباره تاثیر باران بر تاکتیک تیم اظهار داشت: قطعا بارش باران بر روی تاکتیک تیمی ما تاثیر داشت؛ همچنین وقت کشی الاهلی نسبت به سایر تیم های عربی کمتر بود؛ قبل از بازی همه اتفاقات را پیش بینی کرده بودم به جز باران، این در حالی است که تیم الاهلی برای آمادگی در زمین نمناک روزی سه بار زمین تمرینی خود را آب می دهد!

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره ارزیابی اش از نتایج بهتر تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان در هفته های اول نسبت به حال حاضر، اظهار داشت: لیگ برتر فوتبال ایران شرایط را سخت کرد و هرچه به پایان این مسابقات نزدیک تر می شویم با توجه به اولویت تیم ملی و تعطیلات فشار بیشتری به باشگاه ها وارد می شود؛ برهمین اساس پیشتر نیز به رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کردم فشار زیاد به تیم های حاضر در لیگ برتر که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند، سبب می شود یکی از این دو تورنمنت را از دست بدهند.

وی افزود: وقتی در تیم نفت تهران حضور داشتم، همیشه این مطلب بیان می شد که یا باید موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا را در نظر داشت یا در لیگ برتر.

منصوریان با انتقاد از برنامه ریزی سازمان لیگ خاطرنشان کرد: در مواقعی پیش می آید که رقیب ما در لیگ برتر با 7 روز استراحت به مصاف حریف خود می رود اما استقلال تنها 4 روز فرصت ریکاوری دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین