کد خبر: ۱۵۶۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
از سوی دیگر در جریان حملات ترکیه در حومه شهر المالکیه در استان الحسکه سوریه شماری از غیرنظامیان زخمی شدند.
 حمله هوایی به مواضع تروریستها درحومه حمص، عملیات ضد جبهه النصره در درعا و القابون و هلاکت ۳۰۰ تروریست در جریان عملیات در حومه حماه از مهمترین اخبار امنیتی سوریه است.

 به نقل از سانا، منابع سوری اعلام کردند: جنگنده های سوری مواضع گروههای مسلح را در حدفاصل روستاهای العامریه و عین حسین در حومه شمال شرقی حمص هدف قرار دادند.

این حملات هوایی ارتش سوریه پس از آن صورت گرفت که گروههای مسلح با توپخانه روستای عین الدنانیر را هدف قرار دادند.

از سوی دیگر ابومحمد التلاوی از سرکرده های داعش و از مسئولان نظامی گروههای مرتبط با داعش و تمیم الجوعانی  مسئول توپخانه گروههای مرتبط با داعش در جریان درگیری با ارتش موسوم به آزاد سوریه در حوض الیرموک در حومه غربی درعا کشته شدند.

در همین حال ارتش سوریه مواضع و استحکامات جبهه النصره را در درعا هدف قرار داد و شماری از تروریستها را به هلاکت رساند.

در ادامه پیشروی های ارتش سوریه در حومه حماه یک منبع نظامی از کشته شدن حداقل ۳۰۰ تروریست و زخمی شدن شمار زیادی و انهدام بیست خودرو و انبارهای مهمات و دو تانک آنها خبر داد.

از سوی دیگر در جریان حملات ترکیه در حومه شهر المالکیه در استان الحسکه سوریه شماری از غیرنظامیان زخمی شدند.

در حومه دمشق ارتش سوریه در محور شرقی محله القابون به پیشروی های خود ادامه داد و در حال نبرد سنگین با جبهه النصره در این منطقه است. در این منطقه یک تونل متعلق به جبهه النصره از سوی ارتش سوریه منهدم شد و همه افراد وابسته به جبهه النصره در داخل آن کشته شدند.

در همین حال منابع سوری از حرکت کاروان پیکره های ۱۰۸ شهید کفریا و الفوعه در جنایت منطقه الراشدین در غرب حلب شهید شدند به سوی دمشق برای خاکسپاری در مقبره شهدا خبر دادند.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین