|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۱۵۶۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
در حادثه دوم که تقریبا در همان محدوده بین دو دستگاه خودرو ال ۹۰ و پژو ۲۰۶ رخ داده بود، دو دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ البرز مستقر در جاده چالوس به محل اعزام شد.
  رئیس مرکز مدیریت جوادث استان البرز از انتقال یازده مصدوم دو حادثه ترافیکی در محور کرج - چالوس توسط بالگرد پایگاه هوایی اورژانس خبر داد.

مهرداد بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر اظهار کرد: در حادثه اول که بین دو خودرو سمند و کاپرا در محور کرج - چالوس رخ داد ضمن تماس با اورژانس ۱۱۵ البرز  و اعلام حادثه بلافاصله نزدیکترین آمبولانس اورژانس ۱۱۵ در صحنه حاضر شده و با بررسی ها و معاینات انجام شده توسط تکنسین‌های اعزامی، مشخص شد که این حادثه ۴ مصدوم با آسیب های متعدد به جا گذاشته است.

وی افزود: مصدومان این حادثه نیاز به انتقال به مرکز درمانی و انجام اقدامات درمانی در مرکز درمانی تخصصی داشتند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث البرز خاطرنشان کرد: با توجه به تعدد مصدومین و بعد مسافت تا مرکز درمانی، بالگرد پایگاه هوایی اورژانس ۱۱۵ البرز به سمت جاده چالوس پرواز کرده و مصدومین را ضمن ارائه خدمات درمانی پیش بیمارستانی به بیمارستان البرز کرج انتقال داد.

بابایی گفت: در حادثه دوم که تقریبا در همان محدوده بین دو دستگاه خودرو ال ۹۰ و پژو ۲۰۶ رخ داده بود، دو دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ البرز مستقر در جاده چالوس به محل اعزام شد.

وی بیان کرد: تعداد مصدومین این حادثه،۷ نفر بود که لزوم انتقال با بالگرد از طرف تکنسین‌های اعزامی به واحد اعزام و راهبری آمبولانس اعلام شد.

وی افزود: در دومین پرواز بالگرد پایگاه هوایی اورژانس ۱۱۵ البرز مصدومان در کمترین زمان به بیمارستان البرز کرج منتقل شده و یک خانم ۱۸ ساله نیز از خدمات درمانی سرپایی برخوردار شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین