|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۱۵۶۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۰
تذکرات و دستورات تاکتیکی منصوریان در تمرین روز یکشنبه آبی ها نشان می داد که سرمربی استقلال برای دیدار آسیایی انگیزه ویژه ای دارد.
 تذکرات و دستورات تاکتیکی منصوریان در تمرین روز یکشنبه آبی ها نشان می داد که سرمربی استقلال برای دیدار آسیایی انگیزه ویژه ای دارد.

مهم ترین تمرین آبی ها پیش از دیدار برابر الاهلی امارات روز یکشنبه در کمپ حجازی برگزار شد. تمرینی که با توجه به حساسیت آن پشت درهای بسته پیگیری شد و هواداران و اصحاب رسانه اجازه حضور در آن را نداشتند تا منصوریان تمامی دستورات تاکتیکی خود را به بازیکنان منتقل کند.

اهمیت دیدار برابر الاهلی برای تیم منصوریان با توجه به تعیین کننده بودن نتیجه آن در مسیر صعود و البته ریکاوری آبی ها بعد از شکست در بازی حساس برابر تراکتورسازی باعث شد تا منصوریان این تمرین را جدی تر از همیشه دنبال کند. سرمربی استقلال در این جلسه تمرینی بارها با صدای بلند و سوت های خود تمرین را متوقف می کرد تا بازیکنان استقلال نکات مورد نظر او را در زمین پیاده کنند.

اتفاقی که با توجه به اهمیت دیدار برابر الاهلی نسبت به گذشته با شدت بیشتری رخ می داد و منصوریان تلاش می کرد تا با جدیت و البته صدای بلند در دقایق گوناگون بازیکنان را متوجه خواسته های خود کند. منصوریان در کنار حضور فعال به عنوان مربی در تمرین آبی ها در بسیاری از دقایق شخصا برای انتقال خواسته های خود به بازیکنان پا به توپ می شد.

به گزارش ورزش 3، دیدار برابر الاهلی برای منصوریان که رتبه دوم لیگ را فعلا از دست داده، بسیار حیاتی و با اهمیت است زیرا صعود از مرحله گروهی اتفاقی است که می تواند در پایان فصل تبدیل به دستاورد اصلی او باشد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین