|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۸
کد خبر: ۱۵۶۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰
مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ورزشی گفت: مدیرعامل استقلال اعتماد به نفس بالایی دارد که این صحبت ها را مطرح کرده است.
 مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ورزشی گفت: مدیرعامل استقلال اعتماد به نفس بالایی دارد که این صحبت ها را مطرح کرده است.

بیژن ذوالفقارنسب درباره استعفای شهاب جهانیان رییس هیات مدیره باشگاه استقلال و پذیرش آن از سوی دکتر سلطانی فر اظهار داشت: بنده در جریان جزییات این اتفاق نبودم اما اعتقاد دارم هیات مدیره باشگاه استقلال باید با هماهنگی های بسیار سالم و مبتنی بر اعتماد به نفس جلو برود.

ظاهرا در هیات مدیره استقلال هارمونی و اعتماد به نفس وجود ندارد و شاهد بودیم که تک مضرابی هایی از این هیات مدیره بیرون می آمد که به نفع آن باشگاه نبود. شاید با توجه به آنکه تکلیف بازی های این تیم در لیگ مشخص شده و فشارهای ابتدا و اواسط لیگ از روی دوش آنها برداشته شده است این اقدام صورت گرفت تا متعاقبا راهکارهای دیگری در نظر گرفته شود.

وی درباره هیات مدیره پرسپولیس گفت: آنجا اختلافات کمتر است و می توان گفت هارمونی وجود دارد.

مشاور وزیر در پاسخ به این سوال که ایا در هیات مدیره دو باشگاه تغییراتی ایجاد خواهد شد بیان داشت:اگر قرار به تغییرات باشد این اتفاق 10 تا 15 روز پس از انتخابات ریاست جمهوری صورت خواهد گرفت.

وی درباره صحبت های امروز سیدرضا افتخاری که اعلام کرده تا 4 سال دیگر مدیرعامل استقلال خواهد بود خاطرنشان کرد: این خیلی خوب است و نشان می دهد ایشان اعتماد به نفس خوبی دارد. به هرحال برای کسی که خوب کار کند 4 سال هم کم است. شاید آقای افتخاری برنامه ای دارد که این صحبت را مطرح کرده است.

به گزارش کاپ، ذوالفقارنسب در پاسخ به این پرسش که وضعیت مدیرعاملی علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس چه زمانی مشخص می شود تصریح کرد: ایشان اگر برای این کار مشکلات قانونی نداشته باشد پس از انتخابات ریاست جمهوری وضعیت شان مشخص خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در فوتبال فساد وجود دارد گفت: شاهد بودیم که مجلس شورای اسلامی به موضوع فساد در فوتبال ورود کرد اما مشخص نشد که نتیجه آن ورود چه شده است. خیلی ها معتقدند که در فوتبال فساد نیست اما من شخصا این نظر را دارم که در خیلی از زمینه ها طی 10 سال گذشته در فوتبال فساد وجود داشته است.

ذوالفقارنسب در پایان درباره آخرین وضعیت سرمربیگری تیم فوتبال امید اذعان داشت: ظاهرا از قبل ستادهایی تشکیل شده و اقداماتی صورت گرفته است تا برای بازی های آسیایی وضعیت تیم های اعزامی مشخص گردد که تیم فوتبال هم در همان قالب قرار می گیرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین