|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۱۵۶۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
ابطحی با بیان اینکه دیدار رئیسی و جلیلی صرفا برای هماهنگی بین این دو و استفاده از نقطه نظرات جلیلی به ویژه در مورد سیاست خارجی صورت گرفته است از حاجی‌بابایی و زاهدی هم خواست که در جهت ایجاد برنامه‌ای پخته‌تر به رئیسی کمک کنند.
 ابطحی با بیان اینکه دیدار رئیسی و جلیلی صرفا برای هماهنگی بین این دو و استفاده از نقطه نظرات جلیلی به ویژه در مورد سیاست خارجی صورت گرفته است از حاجی‌بابایی و زاهدی هم خواست که در جهت ایجاد برنامه‌ای پخته‌تر به رئیسی کمک کنند.

محمدجواد ابطحی نماینده اصولگرا در مجلس دهم در بیان دلیل دیدار رئیسی با جلیلی اظهار کرد: ما هر دو این بزرگواران را نیروهای اصولگرا، مکتبی و ولایت‌مدار انقلابی می‌دانیم ضمن‌اینکه از آقای جلیلی با وجود تلاش‌های زیادی که داشت و سفرهای بسیاری که برای کسب رای حداکثری جبهه انقلابیون رفته بود ولی در نهایت ثبت‌نام نکرد توقع می‌رفت که در شرایط کنونی بیاید به آقای رئیسی کمک کند و طرح‌ها و برنامه‌های خود را ارائه بدهد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه این دیدار صورت گرفت و امیدواریم که دیگر دوستانمان همچون آقای دکتر حاجی‌بابایی، آقای دکتر زاهدی و دیگر افرادی که در معرض کاندیداتوری بوده و سوابق اجرایی هم داشته‌اند برنامه‌های خود را ارائه دهند که برنامه‌ انقلابی پخته‌تر و کارآمد و دولتی با تفکر انقلابی برسر کار بیاید تا مشکلات مردم کاهش پیدا کند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی افزود:آنچه مسلم است این دیدار صرفا برای هماهنگی بین این دو بزرگوار و استفاده از نقطه نظرات آقای جلیلی به ویژه در مورد سیاست خارجی صورت گرفت که امیدواریم مردم ثمره این وحدت را در عمل بچشند.
 
ابطحی در مورد این احتمال که سعید جلیلی ممکن است برای سمت معاون اول رئیسی انتخاب شود، خاطرنشان کرد: آقای رئیسی فرموده‌اند که از تمام نیروهای اصولگرای انقلابی ولایت‌مدار و دارای اندیشه استفاده می‌کند و خود را منتسب به سلیقه سیاسی خاصی نمی‌داند بنابراین این امکان وجود دارد که آقای رئیسی وجود و ظرفیت قابل‌توجه آقای جلیلی در بدنه دولتی که تشکیل بدهد را به کار گیرد .

عضو فراکسیون ولایت مجلس درباره تلاش طرفداران قالیباف برای پیشی‌گرفتن وی از رئیسی یادآورشد: رقابت برای کسب آرای مردم ایجاب می‌کند که رقبا فعالیتی‌ برای موفقیت خود با استفاده از شعارهایی انجام دهند که امری طبیعی است اما اتخاذ تصمیم در مورد اینکه این دو بزرگوار تا پایان رقابت‌ها در صحنه باقی بمانند یا یکی به نفع دیگری از میدان خارج شود امری است که در آینده باید بر اساس نظرسنجی‌ها و آرایش نیروهای مقابل صورت بگیرد.

وی در پاسخ به اینکه آیا امکان دارد قالیباف به نفع رئیسی کنار برود، بیان کرد: در روند رقابت انتخاباتی هیچ چیز بعید نیست ولی تحلیل بنده این است که شاید بهتر باشد هر دو نفر در عرصه رقابت باقی بمانند و در رابطه با دلایل آن نیز بعدها صحبت خواهم کرد.
منبع: انتخاب
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین