|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۱۵۶۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
شاهد بودیم که یک هفته شبکه خبر حادثه پلاسکو را به صورت زنده پوشش داد اما پوشش خبری حادثه سیل استان آذربایجان شرقی چه در سطح کشوری و چه استانی بسیار محدود بود و حتی شاهد گزارش‌های جانبدارانه بودیم.
نماینده شبستر در گلایه از صداوسیما گفت: شبکه خبر حادثه پلاسکو را به صورت زنده پوشش داد اما پوشش خبری حادثه سیل استان آذربایجان شرقی چه در سطح کشوری و چه استانی بسیار محدود بود.

 معصومه آقاپور علیشاهی در نشست علنی امروز _یکشنبه3 اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام تسلیت به مردم شریف ایران برای حادثه جان گداز سیل استان آذربایجان شرقی عنوان کرد: از پیام مقام معظم رهبری در خصوص این حادثه و حضور ریاست جمهوری اسلامی در تاریخ 30 فروردین 1396 جهت همدردی و همدلی با مردم غیور استان و بررسی عمق فاجعه تشکر می‌کنم.

نماینده مردم شبستر در مجلس دهم شورای اسلامی خطاب به نوبخت عنوان کرد: با وجود سیل‌های متعدد در منطقه شبستر حتی یک ریال کمک‌های بلاعوض یا وام بنیاد مسکن و حتی تخصیص اعتبار برای لایروبی مسیل رودخانه‌های این منطقه اختصاص پیدا نکرده است، تقاضا داریم به منطقه شبستر توجه بیشتری شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با گلایه از رئیس صداوسیما گفت: آیا سیل استان آذربایجان شرقی به اندازه حادثه پلاسکو در تهران نبود؟ شاهد بودیم که یک هفته شبکه خبر حادثه پلاسکو را به صورت زنده پوشش داد اما پوشش خبری حادثه سیل استان آذربایجان شرقی چه در سطح کشوری و چه استانی بسیار محدود بود و حتی شاهد گزارش‌های جانبدارانه بودیم.

وی خطاب به جلالی، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری گفت: انتظار داریم نسبت به ساماندهی وضع کشاورزان استان آذربایجان شرقی توجه ویژه شود و برای جلوگیری از مهاجرت کشاورزان برنامه جدی در نظر گرفته شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین