|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲
کد خبر: ۱۵۶۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
رضا روستاآزاد، سیاست و اجتماع را وابسته به هم دانست و عنوان کرد: برخی از راه اجتماع به سیاست می‌رسند و برخی از سیاست به اجتماع که هدف ما رسیدن از راه سیاست به اجتماع و خدمت کردن به مردم است.
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از اعلام یک یا دو کاندیدا از سوی جمنا خبر داد و گفت: پس از مناظره دوم که در روز بیست و سوم ماه جاری برگزار می‌شود، در روز بیست و چهارم نظرسنجی کشوری مورد بررسی قرار گیرد و در روز بعد از آن تصمیم‌گیری جمنا در خصوص حضور یک یا دو کاندیدا در انتخابات به‌طور رسمی اعلام می‌شود.

رضا روستاآزاد، سیاست و اجتماع را وابسته به هم دانست و عنوان کرد: برخی از راه اجتماع به سیاست می‌رسند و برخی از  سیاست به اجتماع که هدف ما رسیدن از راه سیاست به اجتماع و خدمت کردن به مردم است.

وی به اعلام یک یا دو کاندیدا از سوی جمنا اشاره کرد و افزود: در جمنا به این نتیجه رسیدیم که با توجه به نظرسنجی‌ ها پس از مناظره دوم که در روز بیست و سوم  ماه جاری برگزار می‌شود، در روز بیست و چهارم نظرسنجی کشوری مورد بررسی قرار گیرد و در روز بعد از آن تصمیم‌گیری جمنا در خصوص حضور یک یا دو کاندیدا در انتخابات به‌ طور رسمی اعلام می‌شود.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین