|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۱۵۶۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵
سخنگوی ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان قم از آغاز فعالیت این ستاد خبر داد.
 سخنگوی ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان قم از آغاز فعالیت این ستاد خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسین عبداللهی با بیان اینکه ستاد انتخابات دکتر روحانی در استان قم تشکیل شده است، اظهار کرد: با برگزاری جلسات مختلف، در حال حاضر معاونت‌ها و کمیته‌های مربوطه شکل گرفته و آقای علیزاده طباطبایی نیز که از چهره‌های شناخته شده و مدیران با سابقه اجرایی در استان قم هستند، به‌عنوان ریاست ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در قم منصوب شده‌اند.

وی ادامه داد: اعضای ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان قم از افراد با سابقه در مدیریت و جزو دلسوزان و همراهان دولت آقای روحانی هستند.

سخنگوی ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان قم با بیان اینکه رئیس جمهور برای تداوم مسیر اعتدال و اصلاحات گام‌های بلندی برداشته است، ابراز کرد: اکنون در نیمه راه هستیم و در حال حاضر همه دلسوزان کشور و به ویژه مراجع عظام، علمای قم و معتمدین شهر خواستار مشارکت حداکثر مردم در انتخابات هستند که این مهم خواسته‌ی مقام معظم رهبری بوده و ایشان  بارها بر این مسئله تاکید کرده‌اند.

عبداللهی تصریح کرد: گروه‌های سیاسی قم، به ویژه آنهایی که همسو با دولت آقای روحانی هستند، باید بیش از گذشته کمک کنند تا بتوانیم با مشارکت حداکثری مردم، حماسه‌ای بزرگ در بیست و نهم اردیبهشت ماه رقم بزنیم.

وی عنوان کرد: با عقلانیت، شفافیت، رعایت اخلاق و با تاکید بر وحدت و انسجام ملی می‌توانیم ضمن بالا بردن مشارکت مردم، فضای مطلوبی برای ادامه راه اعتدال و اصلاحات هموار سازیم.

معاون تبلیغات ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان قم گفت: آمادگی خود را برای پذیرش هرگونه انتقاد و پیشنهاد در پیشبرد امور و ایجاد هم‌افزایی بین گروه‌ها اعلام می‌کنیم.

عبداللهی تاکید کرد: ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان قم برنامه‌ای برای ورود به انتخابات شورای اسلامی شهر ندارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین