|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۱۵۶۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳
جشن قهرمانی پرسپولیس به صورت نمادین در مدرسه هانی نوروزی برگزار شد.
 جشن قهرمانی پرسپولیس به صورت نمادین در مدرسه هانی نوروزی برگزار شد.

پس از اتفاقات تلخی که در جشن قهرمانی پرسپولیس برای هانی نوروزی، فرزند کاپیتان فقید این تیم رخ داد و او برخلاف وعده مسئولان موفق به حضور در این مراسم نشد، مراسم نمادینی به منظور دلجویی از او در مدرسه‌اش در کپورچال برگزار شد.

پیش از این قرار بود در صورتی که پرسپولیس موفق به کسب عنوان قهرمانی شود، هانی نوروزی فرزند مرحوم هادی نوروزی به صورت نمادین و به‌جای پدرش به عنوان کاپیتان سرخپوشان در مراسم حاضر شده و جام را بالای سر ببرد ولی به دلیل ناهماهنگی مسئولان برگزاری مراسم این اتفاق نیفتاد تا باعث ناراحتی خانواده مرحوم نوروزی و هواداران پرسپولیس شود و بازتاب زیادی در رسانه‌ها و فضای مجازی داشته باشد.

پس از آن اتفاق تلخ، افراد زیادی از جامعه فوتبال اعلام آمادگی کرده تا هرکدام به نوعی این اتفاق تلخ را برای هانی جبران کرده و به اصطلاح ناراحتی بجای مانده از مراسم را از دل او در بیاورند.

در همین راست ظهر امروز شنبه و در مراسمی نمادین که در مدرسه هانی نوروزی برگزار شد، جشن قهرمانی پرسپولیس با حضور مسئولان باشگاه خونه‌به‌خونه بابل و چند چهره سرشناس فوتبالی از جمله نادر دست‌نشان، علیرضا امامی‌فر، میثم نقی‌زاده، پژمان نوری و بازیکنان تیم فوتبال خونه‌به‌خونه برگزار شد و در آن هانی به شکل نمادین جام قهرمانی را بالای سر برد.

در ادامه‌ی این جشن اختصاصی برای یادگار هادی نوروزی، همکلاسی‌ها و دوستانش در کلاس به تشویق ایسلندی پرداختند تا جو کاملا متفاوتی را در مدرسه تجربه کنند.

به نوعی می‌توان گفت در مراسم مورد نظر برای فرزند کاپیتان فقید پرسپولیس سنگ تمام گذاشته شد.
منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین