|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۵
کد خبر: ۱۵۶۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴
سوم، چهارم، پنجم و ششم اردیبهشت، چهار روز فرصت برای شکایت است. در این چهار روز، کاندیداها می‌توانند به هیئت‌های بالادستی شکایت کنند.
نائب رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کل کشور از فرصت چهار روزه داوطلبان رد صلاحیت شده برای شرکت در انتخابات شوراهای شهر و روستا خبر داد و گفت: این فرصت از سوم اردیبهشت آغاز می‌شود.

 «محمد جواد کولیوند» در جمع خبرنگاران گفت: شب پنج‌شنبه ۳۱ فروردین‌ماه روزشمار هیئت‌های نظارت بخش و شهرستان برای بررسی صلاحیت کاندیداها به پایان رسید و نتایج به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها منتقل شد.

کولیوند افزود: ️ روز یکم و دوم اردیبهشت، فرصت ابلاغ این نتایج به کاندیداهاست. این نتایج توسط بخشداری‌ها و فرماندری‌ها به کاندیداها ابلاغ می‌شود.

وی ادامه داد:  سوم، چهارم، پنجم و ششم اردیبهشت، چهار روز فرصت برای شکایت است. در این چهار روز، کاندیداها می‌توانند به هیئت‌های بالادستی شکایت کنند.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور خاطرنشان کرد: ️ یعنی اگر کسی روز یکم اردیبهشت نتیجه احراز صلاحیتش را دریافت کرد، باید منتظر بماند تا در روز سوم برای شکایت اقدام کند.

کولیوند تصریح کرد: افراد برای شکایت باید به هیئت‌های اجرایی یا نظارت بخش یا شهرستان خود مراجعه کنند. بعد از اعلام اعتراض، هیئت‌های بالادستی به این شکایت رسیدگی می‌کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین