|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۱۵۶۰۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱
پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی محدودیت‌ تردد انواع موتورسیکلت، خودروهای سواری و کامیون ها را در جاده‌های کشور در روزهای پایانی هفته اعلام کرد.
 پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی محدودیت‌ تردد انواع موتورسیکلت، خودروهای سواری و کامیون ها را در جاده‌های کشور در روزهای پایانی هفته اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 30 فروردین تا ساعت 6 روز شنبه مورخ دوم اردیبهشت از مسیرهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و جاده تهران - سمنان - مشهد و بر عکس ممنوع است.

البته تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

پلیس راهنمایی ورانندگی همچنین اعلام کرد:‌ در جاده کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 23 روز جمعه - اول اردیبهشت - از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 23 روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه سنگین مانند تریلر، کامیون و کامیونت (به استثناء خودروهای حامل موادسوختی یا فاسد شدنی در مسیر کندوان از جاده کرج - چالوس و برعکس کماکان ممنوع است.

در جاده هزار نیز تردد همه انواع تریلرها کماکان ممنوع است؛ البته تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه 31 فروردین و اول اردیبهشت ممنوع است.

بر اساس این گزارش همچنین در جاده فیروزکوه نیز تردد همه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه اول اردیبهشت از تهران به قائم شهر و بر عکس، ممنوع است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین