|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۲
کد خبر: ۱۵۶۰۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶
این کشتی بزرگ مسافری تفریحی قراراست ساعت 17 دوشنبه 4 اردیبهشت از بندرتجاری کیش حرکت خود را آغاز کند و درطول سفر مسافران می توانند از امکاناتی که برای تفریح وسرگرمی آنان فراهم شده بهره ببرند.
کشتی بزرگ اقیانوس پیمای سانی درپی درخواست های مردمی دومین سفر خود را دوشنبه 4 اردیبهشت از جزیره کیش به مقصد قشم انجام می دهد.

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش،  با توجه به درخواست ها و استقبال خوب شهروندان وگردشگران از سفر با کشتی سانی و رضایتمندی گسترده اولین گروه مسافران که 24 فروردین با این کشتی به جزیره قشم سفر کردند کشتی بزرگ اقیانوس پیمای سانی براساس برنامه ریزیهای انجام شده دوشنبه 4 اردیبهشت دومین سفر خود را به مقصد جزیره قشم انجام می دهد.

این کشتی بزرگ مسافری تفریحی قراراست ساعت 17 دوشنبه 4 اردیبهشت از بندرتجاری کیش حرکت خود را آغاز کند و درطول سفر مسافران می توانند از امکاناتی که برای تفریح وسرگرمی آنان فراهم شده بهره ببرند.

برگزاری کنسرت احسان خواجه امیری ومهدی مقدم یکی از برنامه های پیش بینی شده برای مسافران کشتی سانی درسفر به جزیره قشم است.

صرف شام در رستوران زیبای کشتی ، امکان خرید از فروشگاه، تماشای تلویزیون، قدم زدن برروی عرشه کشتی وتماشای آرامش دلنشین دریا، استفاده ازکافی شاپ واقامت در اتاقهای هتل کشتی، گوشه ای از امکانات جالب کشتی اقیانوس پیمای سانی برای مسافرانش است.

سانی پس از طی 225 کیلومتر حدود ساعت 6 صبح دربندر کاوه قشم پهلو می گیرد وبا برنامه ریزیهای انجام شده مسافران پس از صرف صبحانه درکشتی درقالب تور از نقاط دیدنی جزیره قشم بازدید می کنند و برای صرف ناهاربه کشتی بازمی گردند تا پس از استراحتی کوتاه سری هم به بازارهای جزیره قشم بزنند.

کشتی اقیانوس پیمای سانی ساعت 22 سه شنبه 5 اردیبهشت قشم را به مقصد جزیره کیش ترک می کند تا ساعت 10 صبح چهارشنبه 6 اردیبهشت دربندر تجاری کیش پهلو بگیرد.

البته درسفر برگشت نیز درطول مسیر برنامه های تفریحی مانند اجرای کنسرت و امکانات پذیرایی و صرف شام برای مسافران تدارک دیده شده است.

به گفته گردشگرانی که درنخستین سفر با کشتی سانی ، مسافر این کشتی عظیم بودند این مسافرت جزو خاطرات تکرارنشدنی خانواده هاست زیر این امکان تاکنون برای ایرانیان وجود نداشته که درکشور خود با استفاده از اینگونه کشتی ها بتوانند درقالب یک سفر کوتاه اما با برنامه ریزی بسیار مفرح بین دوجزیره سفر کنند واین سفر درنوع خود بی نظیر است.

قیمت بلیت سفر به کشتی سانی که شامل ایاب وذهاب با کشتی اقیانوس پیما، صرف صبحانه، ناهار وشام، اقامت درهتل کشتی، استفاده از کنسرت وبرنامه های تفریحی است برای هرنفر معادل پانصد هزارتومان است.

علاقمندان می توانند برای خرید بلیت کشتی بزرگ اقیانوس پیمای سانی به شرکت سرمایه گذاری وتوسعه کیش مراجعه کنند ویا با تلفن های 09333928020 ، 09334929020 و 07644423551 تماس بگیرند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین