|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۱۵۶۰۳۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
رئیس‌ جمهور، از خدمات امدادی جمعیت هلال احمر در حادثه وقوع سیل در شمال غرب کشور قدردانی کرد.
 رئیس‌ جمهور، از خدمات امدادی جمعیت هلال احمر در حادثه وقوع سیل در شمال غرب کشور قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در نشست ویژه ستاد بحران استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه هلال احمر، بنیاد مسکن  و همه نیروهای امدادی و مسلح همواره در حوادث و بحرانها بخوبی عمل کرده اند، تصریح کرد: امروز شرایط هلال احمر از نظر هوایی و انبارهای استانی نسبت به سال‌های گذشته بسیار بهتر شده و در آینده نیز بهتر خواهد شد.

ضرورت برنامه ریزی برای ایجاد آمادگی در برابر حوادث

رئیس جمهور که برای ابراز تسلیت و همدردی با آسیب دیدگان سیل اخیر در استان آذربایجان شرقی به این استان سفر کرده بود، با تأکید بر ضرورت انجام اقدامات و برنامه‌ریزی برای آنکه در حوادث مشابه در آینده آمادگی لازم را داشته باشیم و آنچه لازم است، برای سلامت مردم، فرزندان و وطن‌مان، امروز انجام دهیم، گفت: این بسیار تأثربرانگیز است که می‌بینیم در یک حادثه اینچنین جوانی تمام اعضای خانواده خود را از دست داده و این غم، غم بسیار بزرگی است و اگر دلداری‌ها و برادری مردم آن روستا نباشد نمی‌توان این غم را تحمل کرد. این برادری و محبت و اینکه همه مردم در این حوادث با هم همدل و متأثر هستند، بسیار ارزشمند است.

شرایط هلال احمر از گذشته بسیار بهتر شده است

وی با تأکید بر اینکه دولت و ارگان‌های مختلف، باید در زمینه امور زیربنایی و کمک به مردم وارد عمل شوند، افزود: امروز شرایط هلال احمر از نظر هوایی و انبارهای استانی نسبت به سال‌های گذشته بسیار بهتر شده و در آینده نیز بهتر خواهد شد.

روحانی با بیان اینکه امروز همه استان‌ها آمادگی کامل برای این حوادث دارند و مجهز هستند، از همه مسئولین ذی ربط در این استان، هلال احمر، نیروهای مسلح و انتظامی و وزارتخانه‌های مرتبط قدردانی کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین