|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۱۵۵۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۰
مدافع تیم صبای قم با اخراج شدن در دقیقه ۶۲ مصاف تیمش و استقلال باعث شد تا این تیم نزدیک به سی دقیقه ۱۰ نفره مقابل آبی‌های پایتخت بازی کند.
 مدافع تیم صبای قم با اخراج شدن در دقیقه ۶۲ مصاف تیمش و استقلال باعث شد تا این تیم نزدیک به سی دقیقه ۱۰ نفره مقابل آبی‌های پایتخت بازی کند.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های استقلال و صبای قم با برتری دو بر یک آبی‌ها به پایان رسید.
حواشی نیمه دوم به شرح زیر است:

- سید رضا افتخاری مدیرعامل استقلال و عباباف‌ها رئیس حراست وزارت ورزش و جوانان از کسانی بودند که این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

- روی نیمکت تیم فوتبال استقلال، یعقوب کریمی، میعاد یزدانی، علی قربانی، میلاد زکی‌پور، وریا غفوری، سید حسین حسینی، محسن کریمی، مجید حسینی و مجتبی حق دوست قرار داشتند و بر روی نیمکت صبا، قاسم دهنوی، منصور تنهایی، علیرضا رمضانی، محمد باقر صادقی، محمد علی یاری، میلاد ابطحی، حسن کریمی، محمد بایوج رضایی و مهرداد بایرامی حاضر بودند.

- در ابتدای نیمه دوم جابر انصاری بازیکن استقلال مصدوم شد و منصوریان بلافاصله خواست تا محسن کریمی را به زمین بفرستد ولی انصاری اعلام کرد که مشکلی ندارد و این تعویض انجام نشد.

- امید نورافکن در دقیقه ۶۰ این بازی تعویض شد و جایش را به حق دوست داد. او بر خلاف بازی استقلال و فولاد به تعویضش اعتراضی نکرد و بعد از دست دادن با منصوریان روی نیمکت نشست.

- در دقیقه ۶۲ بازی حنیف عمران‌زاده که در نیمه اول مرتکب خطای پنالتی شده بود، بر روی کاوه رضایی خطا کرد تا از زمین اخراج شود.

- هواداران استقلال در شعارهایی نسبت به نمایش یک ستاره از سوی پرسپولیسی‌ها در مصاف با الریان واکنش نشان دادند. آنها نقش ستاره به نمایش درآمده از سوی پرسپولیسی‌ها در آن بازی را به پرچم کشور ویتنام تشبیه کردند.

- سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال دقایقی پیش از پایان دیدار تیمش برابر صبای قم از ورزشگاه خارج شد.

- بلندگوی ورزشگاه آزادی تماشاگران این دیدار را حدودا ۱۵ هزار نفر اعلام کرد.

- پس از پایان این دیدار بازیکنان استقلال به همراه علیرضا منصوریان پیراهن استقلال را بر تن عنایتی کردند و او را به سمت هواداران استقلال بردند تا با آنها خداحافظی کند.

- رضا عنایتی درحالی که هواداران استقلال به سبک ایسلندی تشویقش می‌کردند، روی دست بازیکنان این تیم به هوا پرتاب می‌شد. بعد از این اتفاق، بازیکنان راهی رختکن شدند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین