|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۵
کد خبر: ۱۵۵۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵
اخیرا یکسری کاوش در شهر باستانی جندی شاپور توسط یوسف مرادی انجام شده و یکی دوتا گمانه توسط مرادی صورت گرفته که پروفسور یوهانس نیهوف از آنها نیز بازدید کرد.
 رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دزفول از بازدید پروفسور یوهانس نیهوف و اعلام همکاری وی در زمینه پژوهش و تحقیق از شهر تاریخی جندی شاپور خبرداد.

حجت الله آریایی نیا  اظهار داشت: پروفسور "یوهانس نیهوف" از اساتید دانشگاه برلین آلمان در سفر اخیر خود به ایران به خوزستان آمده و از شهر باستانی جندی شاپور در شهرستان دزفول بازدید کرد.

آریایی نیا افزود: این مشرق شناس آلمانی پس از بازدید شهر باستانی جندی شاپور در زمینه پژوهش و تحقیق از این شهر باستانی اعلام آمادگی کرد.



وی عنوان کرد: اخیرا یکسری کاوش در شهر باستانی جندی شاپور توسط یوسف مرادی انجام شده و یکی دوتا گمانه توسط مرادی صورت گرفته که پروفسور یوهانس نیهوف از آنها نیز بازدید کرد.

رئیس میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری دزفول تصریح کرد: این پروفسورآلمانی از آرامگاه یعقوب لیث صفاری، موزه مردم شناسی کرناسیون، پل باستانی دزفول، آسیاب‌های آبی و خانه تاریخی سوزنگر این شهرستان نیز بازدید کرد و دزفول را شهری بسیار جذاب دانست.

آریایی‌نیا در پایان گفت: این پروفسور آلمانی شهرستان دزفول را دارای پتانسیل‌های بالایی در زمینه گردشگری عنوان کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین