|
|
امروز: شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۳
کد خبر: ۱۵۵۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸
پسر بچه ۴ ساله ساکن شهرستان ازنا پس از افتادن در کانال بزرگ آب و طی کردن مسافت ۵۰ متری، توسط ساکنان محلی از آب بیرون کشیده می شود و به صورت معجزه آسایی از مرگ حتمی نجات پیدا می کند که پس از نجات و جابجایی به مکان امن، توسط امدادگران جمعیت هلال احمر به بیمارستان امام علی (ع) ازنا انتقال داده می شود.
 معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر لرستان از نجات جان پسربچه ۴ ساله ازنایی که در کانال آب غرق‌شده بود خبر داد.

محمد باقر محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ساعت ۱۶:۳۵ دقیقه امروز طی تماس تلفنی اورژانس ۱۱۵ با پایگاه امداد و نجات «اباذر» ازنا مبنی بر غرق شدگی پسر بچه ۴ ساله در کانال آب منطقه گردشگری روستای دره تخت بلافاصله  ۲ تیم امدادی متشکل از یک تیم جاده ای و یک تیم سیلاب برای ارزیابی ابعاد حادثه و سپس انجام عملیات نجات به منطقه مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: پسر بچه ۴ ساله ساکن شهرستان ازنا پس از افتادن در کانال بزرگ آب و طی کردن مسافت  ۵۰ متری، توسط ساکنان محلی از آب بیرون کشیده می شود و به صورت معجزه آسایی از مرگ حتمی نجات پیدا می کند که پس از  نجات و جابجایی به مکان امن، توسط امدادگران جمعیت هلال احمر به بیمارستان امام علی (ع) ازنا انتقال داده می شود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: با پیگیری های انجام شده و به نقل از پزشکان معالج، حال عمومی کودک مساعد، روبه بهبودی و قابل رضایت است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین